glucobest en verergering klachten

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Elvira
5-sterren

Berichtdoor Elvira » Vr 23 Nov 2007, 12:58

Afgelopen zomer liep Zingaro heel goed en had geen last van z'n artrose. Met het koude en vochtige weer in het najaar, ging hij weer slechter lopen. Ik besloot hem glucobest te geven. Hierna ging hij slechter lopen. Ik ben er nu maar mee gestopt. De vorige keer, had ik dat ook al bemerkt, maar dacht ik, dat het toeval was. Heeft hier iemand ervaring mee ? Zou een ander merk glucosamine wel goede resultaten kunnen hebben ?
MoniqueAppels
5-sterren

Re: glucobest en verergering klachten

Berichtdoor MoniqueAppels » Vr 23 Nov 2007, 13:04

Ik geef GlucoMotion waar ik erg tevreden over ben. Dit is een humaan product maar uitgeroepen door de Consumentenbond als één van de besten die er zijn. Het zijn wel tabletten maar ik vermorzel ze of geef een hele gewikkeld in een stukje vlees.
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Vr 23 Nov 2007, 14:48

Niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren. Volgens mij was het Lizzy die zelf ook meer gewrichtspijn kreeg van glucosamine. Dus misschien kan hij er gewoon niet tegen.
Je zou een ander merk kunnen proberen, maar je hebt best kans dat het op alle merken zo is.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 23 Nov 2007, 18:25

Hitam schreef:Niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren. Volgens mij was het Lizzy die zelf ook meer gewrichtspijn kreeg van glucosamine. Dus misschien kan hij er gewoon niet tegen.
Je zou een ander merk kunnen proberen, maar je hebt best kans dat het op alle merken zo is.

Ja klopt inderdaad! Ik kreeg er onwijze pijn van in vinger en polsgewrichten. Schiet mij maar lek waarom....
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Vr 23 Nov 2007, 18:38

Mss ook de corta? Omdat dit niet echt werkt zoals de reguliere middelen :-\ Dory had geloof ik uitgezocht hoe/waarom als ik me goed herinner.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”