Vis?????

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Vis?????

Berichtdoor Barfplaats

Breezer
5-sterren

Vis?????

Berichtdoor Breezer » Wo 28 Apr 2004, 22:36

Ik heb vandaag op de markt een stuk zalm gekocht voor Breezer en ik heb nog een blikje tonijnmoot staan. Dus dat wordt weer smullen. Nu zeiden ze bij de visboer dat ik ook gerookte makreel kon geven. Ik heb hier mijn vraagtekens bij, maar misschien kunnen jullie me verder helpen. Ik heb trouwens ook lekker twee haringen mee genomen, maar kan ik daar Breezer ook van laten mee genieten. Zonder de uitjes natuurlijk. Lijkt me gezellig samen op de bank een haringkie happen.
Breezer
5-sterren

Re:Vis?????

Berichtdoor Breezer » Wo 28 Apr 2004, 22:38

O,ja welke vissoorten kan ik eigenlijk allemaal geven??? En zijn die dan rauw, gekookt, gerookt, in blik met of zonder olie enz enz. Breezer is namelijk meer een vis manneke dan een vlees. Net als het vrouwtje. ;D ;D
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Wo 28 Apr 2004, 22:42

Volgens mij kan je gewoon lekker met Breezer een harinkje happen... De meeste vissoorten kan je gewoon rauw geven (alleen hak ik de kop er af, al die enge tanden ;D), alleen zou ik blij vis in olie een beetje rekening houden met diarre (door de olie 8)) ... Volgens mij is Makreel ook vrij vet, maar wel gezond (voor mensen althans).
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 28 Apr 2004, 22:49

Makreel is prima, maar dan wel graag rauw en niet gerookt.
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Wo 28 Apr 2004, 22:49

[quote="Angelique"]
Makreel is prima, maar dan wel graag rauw en niet gerookt.
[/quote]

dawassiknogvergeten 8)
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Wo 28 Apr 2004, 22:54

Okay alle soorten visjes dus geen probleem als ze maar rauw zijn. Jammer want ik vindt gerookte paling en makreel heel lekker en als je er meerdere koopt is het altijd goedkoper. Maar goed de volgende keer weet ik in ieder geval wat ik mee kan nemen. O,ja garnalen is ook een favoriet maar die zijn gekookt. Ik neem aan dat gekookt geen probleem is.
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Wo 28 Apr 2004, 22:55

[quote="Breezer"]
Okay alle soorten visjes dus geen probleem als ze maar rauw zijn. Jammer want ik vindt gerookte paling en makreel heel lekker en als je er meerdere koopt is het altijd goedkoper. Maar goed de volgende keer weet ik in ieder geval wat ik mee kan nemen. O,ja garnalen is ook een favoriet maar die zijn gekookt. Ik neem aan dat gekookt geen probleem is.
[/quote]

Je kan je hond best eens een stukje gerookte paling of zalm geven, daar is niets mis mee en ze vinden het nog lekker ook, maar ik zou niet een hoofdmaaltijd uit gerookte vis laten bestaan...
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Wo 28 Apr 2004, 23:08

Oooooh dus samen delen kan wel!! ;D ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”