Tijger is geopereerd

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Tijger is geopereerd

Berichtdoor Barfplaats

tiny
5-sterren

Tijger is geopereerd

Berichtdoor tiny » Ma 05 Nov 2007, 13:29

:'( Zo kijkt onze Tijger momenteel. Vanmorgen zijn er 4 kiesjes getrokken en is de rest goed schoongemaakt. Ik heb hem lekker warm op een stille kamer gelegd met de kattenbak erbij want hij mag tot woensdag niet naar buiten. We zijn heel benieuwd hoe het eten nu gaat. Vanmiddag ga ik op jacht naar een verkoopadres van Carnibest want brokken komen er niet in maar het is een vreselijk kieskeurige kat en rauw vlees :P :P maar een vogeltje of een muisje at hij nog wel eens weg. Ik heb nu kippenlevertjes in huis, morgen mag hij weer wat eten, kijken of hij die een beetje gekookt lust. Dan MOET hij weer gaan eten want hij heeft nog wel wat reserve maar door dat slechte gebit is hij wel afgevallen :( Hij wankelt door de kamer en heeft een lekker zacht bedje ontdekt onder de verwarming. Daar laat ik hem maar even bijkomen, de arme lieve donder. :-\
koekje
Moderator

Re: Tijger is geopereerd

Berichtdoor koekje » Ma 05 Nov 2007, 13:32

ahhh, geef m maar een dikke kus.

http://www.carnibest.nl/provincie-utrecht.htm

ennee, als hij graag muisjes en vogeltjes eet, misschien lust hij dan ook wel kuikentjes en muisjes van kiezebrink
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Ma 05 Nov 2007, 14:27

Achossie, sneu he, zieke kat! Gelukkig gaat het beter worden vaak heel snel bij dieren.
Hij zal nou nog niet veel zin hebben om te kauwen neem ik aan dus iets fijngemalens zal wel het beste gaan.
Beterschap voor Tijger!
tiny
5-sterren

Berichtdoor tiny » Ma 05 Nov 2007, 15:28

Yippieee, blijkt er hier in de stad een verkooppunt voor cb te zijn. Gelijk een rol voor de poes gehaald, daar zal hij het toch mee moeten doen. ;)
Ivonne
5-sterren

Berichtdoor Ivonne » Di 06 Nov 2007, 00:06

over het algemeen gaat het herstel heeeeel snel. Mijn poes Pebbles had ook verrotte tandjes (bah) en toen die eenmaal verwijderd waren werd ze weer een hele andere kat. Binnen no time.... komt goed, maar tot die tijd zijn ze best even sneu.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”