koppen wanneer

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

koppen wanneer

Berichtdoor Barfplaats

Ronja
3-sterren

koppen wanneer

Berichtdoor Ronja » Do 01 Nov 2007, 10:14

Ronja eet nu vers vanaf eind juli. Tot nu toe at ze kip- en haaskarkassen, konijnepootjes, zalmkoppen en wat lamsribjes als bot. Zou ze nu eens een konijne- of lamskop kunnen proberen? Of is dat nog te hard? :-\ :-\
dorinekok

Re: koppen wanneer

Berichtdoor dorinekok » Do 01 Nov 2007, 10:16

volgens mij kan dat best. Zelf heb ik daar nooit zo bij stil gestaan en ging het ook goed. Ronja (ik moet steeds denken aan de roversdochter) is het inmiddels al best gewend.
succes!
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 01 Nov 2007, 10:35

Konijnekop at Linga als pup ook al dus die zou ik zonder problemen durven te geven, na zoveel maanden vers. Lamskop van echt lam is zacht en kun je al geven. Als het eigenlijk schaap is : dan vind ik de schedels sowieso te hard. Die geef ik niet.
pallas
5-sterren

Berichtdoor pallas » Do 01 Nov 2007, 12:08

Konijne koppen zijn idd erg zacht, lamskoppen moet je wel om een kleintje vragen.

Hier werden konijnekoppen eerder gegeten dan konijnepoten en lamsribben :)
Hanna
2-sterren

Berichtdoor Hanna » Do 01 Nov 2007, 13:17

Ronja is toch ongeveer even oud als Anuki? De peuzelt schaap/lamskop weg alsof het niks is!
Mieke L.
5-sterren

Berichtdoor Mieke L. » Do 01 Nov 2007, 14:02

Ik heb alleen ervaring met konijnenkoppen, en die zijn redelijk makkelijk te eten. Als ze geen problemen met de lamsribben hebben kun je makkelijk konijnenkoppen geven.
Ronja
3-sterren

Berichtdoor Ronja » Vr 02 Nov 2007, 19:02

dorinekok schreef:volgens mij kan dat best. Zelf heb ik daar nooit zo bij stil gestaan en ging het ook goed. Ronja (ik moet steeds denken aan de roversdochter) is het inmiddels al best gewend.
succes!

Nou ze heet ook naar die roversdochter. Dat maakt Harry wel tot een rover. En dat is wel lullig voor een politieman. ;D ;D ;D ;D ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”