enting en narcose

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

enting en narcose

Berichtdoor Barfplaats

Shifra en Sharel
3-sterren

enting en narcose

Berichtdoor Shifra en Sharel » Vr 26 Okt 2007, 11:38

Mijn honden krijgen NIET ieder jaar hun volledige enting, maar Shifra is dit jaar weer aan de beurt(november).
Nou moet ze binnenkort ook onder narcose, ik heb nog geen afspraak gemaakt, want ik vind narcose en enting een beetje teveel in 1x .
Kan ik de enting nog langer uitstellen?
Of is het beter eerst de enting?
Vorig jaar werd mij gezegt, dat Shifra dus nu dit jaar weer de volledige enting moet.

Alvast bedankt.
Gr Rolanda
Lizzy
Moderator

Re: enting en narcose

Berichtdoor Lizzy » Vr 26 Okt 2007, 11:43

Narcose + enting raad ik je echt heel erg af. Een goede DA doet dit in mijn ogen niet eens. Ik weet niet tegen welke ziektes ze gevacineerd moeten worden maar ik zie niet snel een probleem in het uitstellen tot na de narcose en totdat ze weer helemaal 100% hersteld is.
henneke
5-sterren

Berichtdoor henneke » Vr 26 Okt 2007, 12:07

ik zou dat ook zeker niet doen dat is wel een hele grote aanslag op het lichaam anders .
Shifra en Sharel
3-sterren

Berichtdoor Shifra en Sharel » Vr 26 Okt 2007, 12:15

Bedankt, Ja ik vond het ook teveel, maar ik zou dus de entingen gewoon eventjes kunnen uitstellen?
Ik laat de entingen en jaarlijkse controles altijd bijhouden bij Tannetje, en voor die narcose moet ze naar een andere DA.
En niet dat die dan zegt, omdat ze een tijd niet geent is, zij eerst geent moet worden.
bloemetje
5-sterren

Berichtdoor bloemetje » Vr 26 Okt 2007, 15:11

Ik denk het niet hoor Rolan! Ik hoop dat alles goed is met Shifraatje. Stel het gewoon lekker uit, eerst maar eens herstellen.  :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”