Zoë is geataceerd!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Zoë is geataceerd!

Berichtdoor Barfplaats

Esther&co
2-sterren

Zoë is geataceerd!

Berichtdoor Esther&co » Di 27 Apr 2004, 12:35

Zoë is zondag door de oudste teckel van mijn moeder aangevallen en heeft nu een aantal tandafdrukken in haar oor. In eerste instantie leek het niet door te zijn. Maar even later kwam er uit verschillende gaatjes toch wat bloed. Sinds gisterenavond is het wat op gaan zwellen. Niet extreem. Kan ik Zoë een alternatief geven voor antibiotica ivm vuil wat er in is gekomen?
Laatst gewijzigd door Esther&co op Di 27 Apr 2004, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
sylvia
5-sterren

Re:Zoë is geataceerd!

Berichtdoor sylvia » Di 27 Apr 2004, 12:58

Esther&co schreef:Zoë is zondag door de oudste teckel van mijn moeder aangevallen en heeft nu een aantal tandafdrukken in haar oor. In eerste instantie leek het niet door te zijn. Maar even later kwam er uit verschillende gaatjes toch wat bloed. Sinds gisterenavond is het wat op gaan zwellen. Niet extreem. Kan ik Zoë een alternatief geven voor antibiotica ivm vuil wat er in is gekomen?

zilverwater helpt erg goed schoonmaken met teatree kan ook,calendulanzalf ook een mogelijkheid. Als je zilverwater hebt zou ik dat doen,aangezien ik een ruime ervaring heb in oorpiercings bij mijn dames kan ik je op een briefje geven dat dat het meest effectieve middel is bij onstoken oorpiercings.
Esther&co
2-sterren

Berichtdoor Esther&co » Di 27 Apr 2004, 13:03

waar kan ik dat zilverwater krijgen?
sylvia
5-sterren

Berichtdoor sylvia » Di 27 Apr 2004, 13:05

Esther&co schreef:waar kan ik dat zilverwater krijgen?

ik denk als je paul een pb stuurt dat je een eind komt,ik heb het zelf bij easy groom gekocht
Laatst gewijzigd door sylvia op Di 27 Apr 2004, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Esther&co
2-sterren

Berichtdoor Esther&co » Di 27 Apr 2004, 13:19

Bedankt voor de info Silvia. Ik heb al een PB verzonden naar Bart, dus dat gaat goed komen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”