overgeven

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

overgeven

Berichtdoor Barfplaats

Janne
2-sterren

overgeven

Berichtdoor Janne » Do 06 Sep 2007, 10:42

Hoi,

Nou ik heb even een niet zo'n smakelijke vraag  :-[ :P

Mijn hond eet nu kvv, en gisteren moest ze overgeven en was het rood achtig, is dat normaal? Voorheen gaf ze heel vaak over met brokken en nu was het zo maar plots weer een keertje...maar met kvv heb ik dat dus nog nooit gezien. Het was mee gal, maagsappen maar dan rood.....

Ik hoor het graag  ;)

Gr Rianne, Milah en Cassey
Mevroi Kruim
5-sterren

Re: overgeven

Berichtdoor Mevroi Kruim » Do 06 Sep 2007, 12:07

Was dat vlak na het eten of langer erna? En wat voor kleur rood, helder of donker, sliertjes of egaal ...
Heel wat vragen maar het kan van alles wezen. Ik heb een hond gehad met glutenallergie, als die een stukje brood jatte of van een of andere oen een hondensnoepje met graan, dan kotste hij echt bloed. Ik heb ook wel eens met een andere hond gehad dat hij echt beroerd was en bleef kotsen, dat was ook ineens rood, met sliertjes vers bloed, een adertje gesprongen in de maagwand, geen drama dus.
En verder heb ik het ooit gehad met een hond die lekker lever had gegeten, daar zaten nog restjes van in de maag, toen was het donkerrood.
Oja, en ook een keer bietjes in de groentemix  ;D ;D ;D
Janne
2-sterren

Berichtdoor Janne » Do 06 Sep 2007, 18:15

Nou het was al echt een paar uur na het eten.......dus zeg maar rond 5 uur gegeten en het was rond een uur of 10 's avonds....

Ik weet wat je bedoeld ze heeft voorheen wel eens gal met bloedstolsels over geven vers dus, maar ook ooit met bloed puntjes die donker rood waren oud....

Maar nu was het echt rood vocht zeg maar.....niet puur bloed weet niet moeilijk uit te leggen.....met daarin bloed puntjes net zoals voorheen in de gal zeg maar.... :P
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Vr 07 Sep 2007, 18:01

Misschien een bloedingkje in maag of slokdarm geweest. Bij eenmalig zoiets zou ik me niet druk maken maar als het vaker voorkomt wel. Dan toch maar eens richting da.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”