chiropracter, osteopaatof fysiotherapeut Drenthe.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Wo 01 Aug 2007, 08:05

Omdat mijn hond nu een aantal keer rugklachten heeft gehad wil ik graag naar een chiropracter o.i.d.
Wie weet een goede in Drenthe of Groningen?
Ik weet ook niet wat het beste van de drie is? Ik heb hier nog geen ervaring mee......
En wie weet evt. een goed adres waar een holistische dierenarts zit in deze regio?
Laatst gewijzigd door chery op Wo 01 Aug 2007, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Michelle Vrolijk
4-sterren

Re: chiropracter, osteopaatof fysiotherapeut Drenthe.

Berichtdoor Michelle Vrolijk » Wo 01 Aug 2007, 11:41

Praktijk van Eric Laarakker in De Bilt kan ik je zonder meer aanraden. Echt doen ! Op google zo te vinden.
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Wo 01 Aug 2007, 15:08

Maar ja dat is helemaal in de bilt.
De rugfotos waren dus niet goed, waarschijnlijk lijdt hij aan spondylose, misschien een hernia, maar het meest waarschijnlijke is de eerste.
De fotos worden nog beoordeeld door een ander en worden opgestuurd. Ik heb andere pijnstilling meegekregen en ben gelijk maar gestart met visoliecapsules met omega 6 voor de gewrichten.
~Joke~
5-sterren

Berichtdoor ~Joke~ » Wo 01 Aug 2007, 15:50

In Heiligerlee:
http://www.asterloo.com/
Ik ben zelf met Penny bij Dorthe Hansems in Donderen geweest.  Een geweldige orthomanueel therapeute. Helaas is hun woonboerderij en praktijkruimte helemaal tot de grond toe afgebrand. Ik had er nog 1 keer met Penny naar toe gemoeten. Ze begint volgend jaar pas weer. Zij gaf me bovenstaand adres.

Verder een klassiek homeopaat: Lies Vedder
www.groenebron.nl