chiropracter, osteopaatof fysiotherapeut Drenthe.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Wo 01 Aug 2007, 08:05

Omdat mijn hond nu een aantal keer rugklachten heeft gehad wil ik graag naar een chiropracter o.i.d.
Wie weet een goede in Drenthe of Groningen?
Ik weet ook niet wat het beste van de drie is? Ik heb hier nog geen ervaring mee......
En wie weet evt. een goed adres waar een holistische dierenarts zit in deze regio?
Laatst gewijzigd door chery op Wo 01 Aug 2007, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Michelle Vrolijk
4-sterren

Re: chiropracter, osteopaatof fysiotherapeut Drenthe.

Berichtdoor Michelle Vrolijk » Wo 01 Aug 2007, 11:41

Praktijk van Eric Laarakker in De Bilt kan ik je zonder meer aanraden. Echt doen ! Op google zo te vinden.
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Wo 01 Aug 2007, 15:08

Maar ja dat is helemaal in de bilt.
De rugfotos waren dus niet goed, waarschijnlijk lijdt hij aan spondylose, misschien een hernia, maar het meest waarschijnlijke is de eerste.
De fotos worden nog beoordeeld door een ander en worden opgestuurd. Ik heb andere pijnstilling meegekregen en ben gelijk maar gestart met visoliecapsules met omega 6 voor de gewrichten.
~Joke~
5-sterren

Berichtdoor ~Joke~ » Wo 01 Aug 2007, 15:50

In Heiligerlee:
http://www.asterloo.com/
Ik ben zelf met Penny bij Dorthe Hansems in Donderen geweest.  Een geweldige orthomanueel therapeute. Helaas is hun woonboerderij en praktijkruimte helemaal tot de grond toe afgebrand. Ik had er nog 1 keer met Penny naar toe gemoeten. Ze begint volgend jaar pas weer. Zij gaf me bovenstaand adres.

Verder een klassiek homeopaat: Lies Vedder
www.groenebron.nl
Ze houdt zitting in Zuid-Laren en Hoogkerk. Ik ben zeer over haar te spreken een heel betrokken homeopathische da. Ze heeft Penny heel goed geholpen en nu ben ik er met Kyra vanwege de incontinentie.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op Wo 01 Aug 2007, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Wo 01 Aug 2007, 17:04

He super bedankt!!!!!
Femke
5-sterren

Berichtdoor Femke » Do 02 Aug 2007, 17:39

Marine Burgers van www.osteopathiepaard.nl. Zit in Gelderland maar ze kan ook naar je toe komen als ze in de buurt is.
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Do 02 Aug 2007, 17:41

Femke schreef:Marine Burgers van http://www.osteopathiepaard.nl. Zit in Gelderland maar ze kan ook naar je toe komen als ze in de buurt is.

Zij is ook bij ons geweest voor Wandor. Ging helemaal top, wandor vond haar super (en dat zegt wat!).
Femke
5-sterren

Berichtdoor Femke » Do 02 Aug 2007, 21:58

Evelyn schreef:Zij is ook bij ons geweest voor Wandor. Ging helemaal top, wandor vond haar super (en dat zegt wat!).

ik vond het een dijk van een mens ;)
Antonia
5-sterren

Berichtdoor Antonia » Ma 06 Aug 2007, 22:38

Joke Miedema schreef:In Heiligerlee:
Ik ben zelf met Penny bij Dorthe Hansems in Donderen geweest. Een geweldige orthomanueel therapeute. Helaas is hun woonboerderij en praktijkruimte helemaal tot de grond toe afgebrand. Ik had er nog 1 keer met Penny naar toe gemoeten. Ze begint volgend jaar pas weer. Zij gaf me bovenstaand adres.

Ik heb regelmatig gebruik gemaakt van de diensten van dit adres,en ik ben zeer te spreken over Gert van Dijk. Een kanjer in zijn vak en ontzettend lief voor de dieren.
~Joke~
5-sterren

Berichtdoor ~Joke~ » Di 07 Aug 2007, 10:09

Dorthe is ook geweldig, zo jammer dat ze nu door de brand een jaar is uitgeschakeld. Penny was door haar operaties en alles eromheen zo bang voor alles en iedereen geworden [dokters, trimster etc] dat ze de hele tijd zat te knerpen[piepen] als we ergens naar toe moesten. Tijdens de behandeling met bv de Bio-com werd ik gek van haar gepiep.

Daarna kwam ik bij Lies Vedder, de homeopaat, terecht en daar was ze voor het eerst muisstil. Zo lief is ze voor de dieren. Penny stond gewoon tegen Lies aan te hangen om gestreeld te worden [energetische energie].
Dorthe is net zo'n persoon Penny was bij haar op de behandeltafel ook zo verbazingwekkend relaxed.
Het werkte door naar de trimster want daar heeft ze de afgelopen keer niet meer gepiept
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Di 07 Aug 2007, 10:50

Femke schreef:ik vond het een dijk van een mens ;)

Is ze ook! Heel rustig, zelfs wandor werd kalm van haar en dat vind ik een goede graadmeter ;D
irmaa
4-sterren

Berichtdoor irmaa » Di 07 Aug 2007, 19:38

Joke Miedema schreef:In Heiligerlee:
Ik ben zelf met Penny bij Dorthe Hansems in Donderen geweest. Een geweldige orthomanueel therapeute. Helaas is hun woonboerderij en praktijkruimte helemaal tot de grond toe afgebrand. Ik had er nog 1 keer met Penny naar toe gemoeten. Ze begint volgend jaar pas weer. Zij gaf me bovenstaand adres.

Verder een klassiek homeopaat: Lies Vedder
http://www.groenebron.nl
Ze houdt zitting in Zuid-Laren en Hoogkerk. Ik ben zeer over haar te spreken een heel betrokken homeopathische da. Ze heeft Penny heel goed geholpen en nu ben ik er met Kyra vanwege de incontinentie.

Ja!! Deze twee zowel Dorthe als Lies zijn hele fijne mensen, echte aanraders!!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”