schuim/slijm

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

schuim/slijm

Berichtdoor Barfplaats

Jojo
5-sterren

schuim/slijm

Berichtdoor Jojo » Ma 09 Jul 2007, 15:48

Hebben jullie dit wel eens bij een hond uit de anus zien komen 'lopen'?!
Gister hadden we via een forum een wandeling georganiseerd met allemaal van die bulldozers en toen was er 1tje die eerst al wat aan de dunne was, water, en later kwam er gewoon zonder dat ie zat te poepen steeds wit schuim/slijm spul uit zn kont. Deed mij het meeste denken aan zo'n afvoerputje waar het schuim uit omhoog komt zetten :g:
Dat bulletje had zich wel onwijs op zitten winden en had het erg warm dus we waren al wat ongerust over hem dat ie in shock aan het geraken was en meteen zn slijmvliezen gecontroleerd enzo en hem laten koelen in een regenplas in het bos. Maar toen hij weer was afgekoelt ging het ook weer goed en volgens de baasjes was hij in de auto en later thuis al weer helemaal de oude gelukkig.
Maar nu dus mijn vraag, herkent iemand dat schuim-slijm verhaal, kan iemand mij vertellen hoe dat komt/ waar het op kan duiden?! De baasjes hadden dit ook nog nooit eerder bij hem gezien.
Bijkomend maar dat kan even goed er helemaal niets mee te maken hebben, mijn teefje en een ander teefje dat er gister ook bij was zijn vandaag aan de dunne en wat sloom ???
Lil
5-sterren

Re: schuim/slijm

Berichtdoor Lil » Ma 09 Jul 2007, 21:08

Doet me denken aan een darminfectie/virusje....
Van oververhitting heb ik niet zo veel verstand (gelukkig...)

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”