Hoe vaak rundergehakt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hoe vaak rundergehakt

Berichtdoor Barfplaats

Sorcha
2-sterren

Hoe vaak rundergehakt

Berichtdoor Sorcha » Wo 30 Mei 2007, 07:51

We hebben hier nog steeds 2 poezenbeesten die absoluut weigeren vers te eten. Ik heb het nu wel geaccepteerd en gelukkig lusten ze het betere blikvoer zoals Bozita en Yarrah enz. Nu ben ik er een tijdje geleden achter gekomen dat Tabitha rundergehakt wel heel erg lekker vind. Ook kleine lapjes rauw  rosbief die ik voor onszelf had gekocht gingen met smaak naar binnen. Ze rook ze bkijkbaar toen ik ze klaar ging maken, ik heb haar nog nooit zo hard horen mauwen  :)
Ik ben al lang blij dat ze in ieder geval iets lust van vers vlees, maar iedere dag rundergehakt kan natuurlijk niet. Hoe vaak zou ik het kunnen geven naast haar blikvoer denken jullie?
Alvast heel erg bedankt!!!

Groetjes,

Astrid.
*Marga*
5-sterren

Re: Hoe vaak rundergehakt

Berichtdoor *Marga* » Wo 30 Mei 2007, 08:11

En kipgehakt lusten ze dat?
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 30 Mei 2007, 11:12

Nou, da's een goed begin! Als ze eenmaal de smaak te pakken heeft, wie weet ... En het handige aan gehakt is dat je het zo lekker kunt mengen  ;D Trouwens, kauwen kan ze dus ook als ze lapjes rosbief eet.
Je kunt iig zonder problemen een paar maaltijden vervangen door gehakt. Verder zou ik voor de grap eens stukjes rund proberen, bv soepvlees, of een goedkoop lapje en dan zelf klein snijden. En dan zou je er bv gemalen of stukjes kip door kunnen doen, eens kijken of ze daar instinkt. Als dat lukt kun je goedkope kipstukken (karbo's bv) malen, dan krijgt ze ook bot binnen. En hartjes en levertjes kun je ook proberen, hele kleine beetjes.

Het gaat nog lukken joh  ;D
Sorcha
2-sterren

Berichtdoor Sorcha » Wo 30 Mei 2007, 11:29

Dank jullie wel voor de reacties. Kippengehakt heb ik nog niet geprobeerd Marga, misschien lust ze dat ook wel.
Ja, die lapjes heeft ze lekker opgekauwd, dus ik zal zeker soepvlees oid gaan proberen.
Ik ben al zo blij dat er in ieder geval een begin is, ik ga van alles voor haar halen en dan zien we wel.

Groetjes.
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 30 Mei 2007, 16:46

Je word al helemaal enthousiast zo te lezen  ;D
Succes ermee!
*Robin*
5-sterren

Berichtdoor *Robin* » Za 02 Jun 2007, 15:00

Het begin is er!! Succes met testen wat ze allemaal nog meer lust! :P