natuurlijk antihistamine

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

natuurlijk antihistamine

Berichtdoor Barfplaats

Jojo
5-sterren

natuurlijk antihistamine

Berichtdoor Jojo » Wo 23 Mei 2007, 11:10

Kent iemand dit?!:

Aller´g Free

Natuurlijke antihistamine.

Eén van de meest populaire producten om verlichting te brengen bij allergische reacties van uw huisdier. Werkt wonderbaarlijk bij krabben, schuren, voetkauwen, vachttrekken, uitslag, keel-, neus-, oor- en oogirritatie. Zeer doeltreffend voor het verdrijven van de meeste allergische (over)gevoeligheden. Extra Vitamine B en Visolie wordt aanbevolen voor overgevoelige huisdieren of dieren met een slechte tot zeer slechte vacht. Bevat Rietwortel, Koningskaars Bladeren, Chickweed, Lobelia.

Inhoud 100 capsules
tt-tjes
5-sterren

Re: natuurlijk antihistamine

Berichtdoor tt-tjes » Wo 23 Mei 2007, 21:39

Ik heb het gekocht voor Balou, hij kreeg er vreselijke jeuk van. Bij hem werkte het dus niet. :-\
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 24 Mei 2007, 09:34

Ik ken het ook niet. Maar of je dit nou een natuurlijk antihistamine kunt noemen....? Ik vraag me dat ten zeerste af, kijkende naar de ingredienten.
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Vr 25 Mei 2007, 07:45

Het is gebasseerd op Chinese kruiden, zo te zien aan de samenstelling. Dan moet er eerst een fatsoenlijke Chinese diagnose gesteld worden om te kunnen behandelen.
Als je dit een natuurlijk antihistamine noemt dan heb je geen verstand van Chinese kruiden want zo werkt dat niet.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”