Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#765807
Kent iemand dit?!:
Aller´g Free

Natuurlijke antihistamine.

Eén van de meest populaire producten om verlichting te brengen bij allergische reacties van uw huisdier. Werkt wonderbaarlijk bij krabben, schuren, voetkauwen, vachttrekken, uitslag, keel-, neus-, oor- en oogirritatie. Zeer doeltreffend voor het verdrijven van de meeste allergische (over)gevoeligheden. Extra Vitamine B en Visolie wordt aanbevolen voor overgevoelige huisdieren of dieren met een slechte tot zeer slechte vacht. Bevat Rietwortel, Koningskaars Bladeren, Chickweed, Lobelia.

Inhoud 100 capsules
Door Lizzy
#766235
Ik ken het ook niet. Maar of je dit nou een natuurlijk antihistamine kunt noemen....? Ik vraag me dat ten zeerste af, kijkende naar de ingredienten.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#766715
Het is gebasseerd op Chinese kruiden, zo te zien aan de samenstelling. Dan moet er eerst een fatsoenlijke Chinese diagnose gesteld worden om te kunnen behandelen.
Als je dit een natuurlijk antihistamine noemt dan heb je geen verstand van Chinese kruiden want zo werkt dat niet.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door