neus

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

neus

Berichtdoor Barfplaats

kdecoene
2-sterren

neus

Berichtdoor kdecoene » Za 05 Mei 2007, 17:43

Daydo heeft al enkele dagen in momenten (dus niet constant) een droge neus.
Nu is de neusrand veel droger en lijkt iets dikker, wat zou ik eraan kunnen smeren op die weer vochtig te krijgen. Ik denk niet dat een droge neus echt kwaad kan maar het is niet mooi om te zien.
Ik veronderstel al wat je eraan smeert evensnel afgelikt zal worden of zou ik iets anders kunnen doen?
Femke
5-sterren

Re: neus

Berichtdoor Femke » Za 05 Mei 2007, 22:58

kdecoene schreef:Daydo heeft al enkele dagen in momenten (dus niet constant) een droge neus.
Nu is de neusrand veel droger en lijkt iets dikker, wat zou ik eraan kunnen smeren op die weer vochtig te krijgen. Ik denk niet dat een droge neus echt kwaad kan maar het is niet mooi om te zien.
Ik veronderstel al wat je eraan smeert evensnel afgelikt zal worden of zou ik iets anders kunnen doen?

ik heb het ook wel gehad met Loebas, ik deed dan een capule Teunisbloemolie lekprikken en dat erop smeren. Het duurt meestal niet lang voordat het eraf is, maar inwendig werkt dat ook wel door.

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”