naast veel pens nog groente?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

yvonne1961
2-sterren

Berichtdoor yvonne1961 » Di 01 Mei 2007, 09:40

Ik zit eraan te denken om volledig over te gaan op smuldier compleet (nu nog als ontbijt brok)
Wil dan dagelijks iets erbij gaan geven: afwisselend kip, vis, ei, karnemelk. (dus alleen dingen die NIET in de smuldier zitten)
Maar het overgrote deel blijft smuldier compleet. Dit is op basis van pens. In principe krijgen ze dan al voorverteerd plantaardig voedsel. Zou ik dan met die aanvullingen ook nog groente moeten geven?

groetjes, Yvonne
pallas
5-sterren

Re: naast veel pens nog groente?

Berichtdoor pallas » Di 01 Mei 2007, 11:13

[quote="Tinker"]
Als de basis een complete kvv is dan hoef je er geen groente bij te gaan geven.
[/quote]

je kan het natuurlijk wel eens uitproberen. Ik heb hier een echte groente liefhebber. ;)
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 01 Mei 2007, 12:17

[quote="yvonne1961"]
Ik zit eraan te denken om volledig over te gaan op smuldier compleet (nu nog als ontbijt brok)
Wil dan dagelijks iets erbij gaan geven: afwisselend kip, vis, ei, karnemelk. (dus alleen dingen die NIET in de smuldier zitten)
Maar het overgrote deel blijft smuldier compleet. Dit is op basis van pens. In principe krijgen ze dan al voorverteerd plantaardig voedsel. Zou ik dan met die aanvullingen ook nog groente moeten geven?

groetjes, Yvonne
[/quote]

De plantaardige resten aan pens die verwerkt zit in kvv is nihil te noemen, vuile pens mag namelijk niet verwerkt worden. Ik zou dat dus zeker niet als vervangend artikel willen zien voor groente.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 01 Mei 2007, 16:21

[quote="Tinker"]
Ok maar de vraag was:moet ik nog groente er bij geven?Dan is het antwoord toch nee,want bij compleet moet je niks ;) .Tuurlijk het mag maar moet niet.Degene die kvv eten krijgen van mij niks erbij.
[/quote]

Maarja...."compleet" is zo'n subjectief begrip hé ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”