chorella

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

chorella

Berichtdoor Barfplaats

pallas
5-sterren

chorella

Berichtdoor pallas » Do 26 Apr 2007, 21:19

Hoi ik heb voor didot nieuwe chorella gekocht . Helaas hadden ze geen poeder en heb ik dus maar de tabletten mee. Hoeveel kan ik hem geven? Hij jeukt op dit moment weer , moet ik hem dan wat extra geven?
Het merk is Vital Green en er zitten geen toevoegingen of andere vulstoffen bij in . het zijn 200 tabletten in totaal zit er 40gr in een potje.
Angelique
5-sterren

Re: chorella

Berichtdoor Angelique » Do 26 Apr 2007, 21:55

pallas schreef:Hoi ik heb voor didot nieuwe chorella gekocht . Helaas hadden ze geen poeder en heb ik dus maar de tabletten mee. Hoeveel kan ik hem geven? Hij jeukt op dit moment weer , moet ik hem dan wat extra geven?
Het merk is Vital Green en er zitten geen toevoegingen of andere vulstoffen bij in . het zijn 200 tabletten in totaal zit er 40gr in een potje.

Ik zou de te geven hoeveelheid langzaam opvoeren. Van in één keer een volle dosis kunnen ze nog wel eens aan de race gaan. Als één van mijn honden de jeukeritus heeft dan krijgt ze er maximaal 4 per dag. Ze weegt ongeveer 40 kilo.
pallas
5-sterren

Berichtdoor pallas » Do 26 Apr 2007, 22:04

Angelique schreef:Ik zou de te geven hoeveelheid langzaam opvoeren. Van in één keer een volle dosis kunnen ze nog wel eens aan de race gaan. Als één van mijn honden de jeukeritus heeft dan krijgt ze er maximaal 4 per dag. Ze weegt ongeveer 40 kilo.

prima, hij kreeg altijd al de poeder maar dan geef ik hem 2 tabl. (hij weegt 23kg)
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 26 Apr 2007, 23:21

Dat moet kunnen. Deze eten ze trouwens zo uit de hand.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”