Barf en brokken ??

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Barf en brokken ??

Berichtdoor Barfplaats

Fleurig
1-ster

Barf en brokken ??

Berichtdoor Fleurig » Wo 25 Apr 2007, 15:56

Hallo allemaal!!

Ik ben hier nog aardig nieuw.. Ik heb al veel gelezen over Barf en KVV, maar ik zit eigenlijk nog steeds met wat vragen..

Ik heb sinds kort een bengaal in huis die bij de fokker gewend is om kippenpoten te krijgen, en daarnaast gewoon Royal Cannin brokjes.. Ik heb nu ook kippenpootjes gehaald (hartjes en maagjes liggen in de vriezer) en die was in een kwartiertje op met bot en al..

Ik wil eigenlijk wel verder gaan met Barf, en ben al bezig om vlees van verschillende dieren bij elkaar te zoeken.. Dit gaat niet zo makkelijk in het noorden.. Er zitten bijna geen pouliers hier in de buurt!

Hij is dus alleen kip gewend, maar ben er wel zeker van dat hij meer lust.. Ik zit alleen een beetje met de brokjes.. Is het wel verstandig om hiermee door te gaan?

Ook heb ik een vraag hoeveel ik hem ongeveer moet geven.. Hij is 5 maanden en 2,5 kilo, hij krijgt ook nog RC erbij, maar ben gewoon bang dat ik het helemaal verkeerd aanpak..

Ik zou erg blij zijn met wat reacties.. Ik kan namelijk nog veel leren!
Alvast bedankt!!
Groetjes, Fleur
Laatst gewijzigd door Fleurig op Wo 25 Apr 2007, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Loeka
5-sterren

Re: Bark en brokken ??

Berichtdoor Loeka » Wo 25 Apr 2007, 16:22

Kijk eens bij: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/board,4.0.html Daar staan heel wat adressen waar je spullen kunt krijgen, ook in het Noorden.

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”