Hoe lang kan het staan blijven???

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

diyou
1-ster

Berichtdoor diyou » Wo 25 Apr 2007, 15:39

Omdat mijn hond zo,n ontzettende lastige eter is, blijft het bakje met kvv vaak wat langer staan
Kan dit kwaad????

Gisteren heeft het zeker 3 uur gestaanvoordat hij eindelijk een hapje ging eten.

Groetjes Desiree
*Natasja*
5-sterren

Re: Hoe lang kan het staan blijven???

Berichtdoor *Natasja* » Wo 25 Apr 2007, 15:41

[quote="diyou"]
Omdat mijn hond zo,n ontzettende lastige eter is, blijft het bakje met kvv vaak wat langer staan
Kan dit kwaad????

Gisteren heeft het zeker 3 uur gestaanvoordat hij eindelijk een hapje ging eten.

Groetjes Desiree
[/quote]

Dat zou ik zeker niet doen, en al helemaal niet met dit warme weer. En hoe langer je het eten laat staan, hoe lastiger ze gaat eten. Hier gaat de bak weg als ze na 10 minuten niet aan het eten zijn gegaan, en dan komt het de volgende maaltijd weer terug, eerder niet.
roefus

Berichtdoor roefus » Wo 25 Apr 2007, 15:42

[quote="diyou"]
Kan dit kwaad????

Groetjes Desiree
[/quote]

Ik denk dat het niet zo heel veel kwaad kan.

Maar ik zou het zelf zo niet doen (daar kweek je moeilijke eters mee).
Gewoon neerzetten, een kwartier laten staan, wil de hond dan NOG niet eten...dan zou ik het wegzetten.
En pas de volgende keer dat je voert opnieuw aanbieden.
Waarschijnlijk heeft jouw hondje geen honger genoeg.
roefus

Berichtdoor roefus » Wo 25 Apr 2007, 15:43

[quote="*Natasja*"]
Dat zou ik zeker niet doen, en al helemaal niet met dit warme weer. En hoe langer je het eten laat staan, hoe lastiger ze gaat eten. Hier gaat de bak weg als ze na 10 minuten niet aan het eten zijn gegaan, en dan komt het de volgende maaltijd weer terug, eerder niet.
[/quote]

had jouw bericht niet gezien.
*Natasja*
5-sterren

Berichtdoor *Natasja* » Wo 25 Apr 2007, 15:45

[quote="roefus"]
had jouw bericht niet gezien.
[/quote]

8)
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Wo 25 Apr 2007, 15:46

Qua bederven kan het geen kwaad om het wat langer te laten staan. Het zal nu met dit warme weer wel eerder gaan "ruiken". Maar mijn ervaring is "hoe harder het stinkt, hoe lekkerder ze het vinden" ::)

Maar verder ben ik het met de andere eens, niet zo lang laten staan en na een bepaalde tijd gewoon weghalen en later nogeens aanbieden.
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 25 Apr 2007, 16:38

[quote="zurca"]
Qua bederven kan het geen kwaad om het wat langer te laten staan. Het zal nu met dit warme weer wel eerder gaan "ruiken". Maar mijn ervaring is "hoe harder het stinkt, hoe lekkerder ze het vinden" ::)

Maar verder ben ik het met de andere eens, niet zo lang laten staan en na een bepaalde tijd gewoon weghalen en later nogeens aanbieden.
[/quote]

Stinken, alla, maar vliegeneieren erop, neuh  :-X :-X en dat gebeurt razend snel met dit weer.
En verder sluit ik me bij de rest aan: gewoon weghalen na 10 minuten, jammer dan, morgen weer een kans.
*Natasja*
5-sterren

Berichtdoor *Natasja* » Wo 25 Apr 2007, 16:59

[quote="Kruimel"]
Stinken, alla, maar vliegeneieren erop, neuh  :-X :-X en dat gebeurt razend snel met dit weer.
En verder sluit ik me bij de rest aan: gewoon weghalen na 10 minuten, jammer dan, morgen weer een kans.
[/quote]

Precies, dat bedoelde ik ook. Met dit warme weer zitten de vliegen er binnen no-time op. Ik laat de honden nu dan ook binnen eten, met de deur dicht.
diyou
1-ster

Berichtdoor diyou » Wo 25 Apr 2007, 20:35

ok bedankt!!

Het is redelijk koel in de keuken, maar inderdaad had er ook al geen goed gevoel over!

Groetjes Desiree
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”