tip wratjes in mond hond (homeopathie)

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

irmaa
4-sterren

Berichtdoor irmaa » Di 17 Apr 2007, 20:40

Laatst was ik op een show met mijn 12 maanden oude teef, de keurmeester moet natuurlijk in de mond kijken.
Afin, ze keek en deed een stap achter uit... ze zei wat IS DIT???? Ik kreeg gelijk een rolling.. want ik dacht: tanden niet goed?... Maar nee. er zat een stukje wildvlees van ongeveer een cm op haar tand vlees. ( een paar dagen daar voor, nog alles gecontroleerd) Dus zoiets groeit snel: een wratachtig bloemkoolachtig aanhangsel. ( Ik zei nog tegen haar - de keurmeester-  "nou ja. dan heeft ze nog wat vlees voor morgen")
Een paar dagen later werd ik gebeld door een collega fokker, die had het gehoord, (van de vleesvoorraad van Minthe) Ik wilde net een afspraak maken bij de da, om naar dit wratachtig stukje vlees te laten kijken.
Zij had nl ook bij haar (jonge) honden zoiets gehad. Zij had toen Thuja occidentalis D12 druppels gebruik en dit een aantal keren aanstippen per dag ( zoveel als mogelijk) ik deed het 3 tot 4 keer per dag.
(dus GEEN tinctuur, dit is voor uitwendig gebruik)
Na 4 dagen was het weg!!

gr irma

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”