melktandjes

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

melktandjes

Berichtdoor Barfplaats

cylke
4-sterren

melktandjes

Berichtdoor cylke » Ma 16 Apr 2007, 19:20

Folle heeft nog een aantal melktandjes zitten, maar ook al zijn "volwassen"kiezen.

De dierenarts raadde zelf een goed bot met vlees aan 'zodat hij goed kan knagen'. Maar de kippenekken moest meneer niet hebben, ik ga vanavond een geiterib leggen, zodat hij kan knagen (als hij wil natuurlijk  :-\) en anders gaat het naar de hond  ;)

Hebben jullie nog andere tips??
*Robin*
5-sterren

Re: melktandjes

Berichtdoor *Robin* » Ma 16 Apr 2007, 22:04

Ik heb bij Bailey zelf een handje geholpen om zijn tandje eruit te wippen... Bij hem zat het ook niet lekker zo'n dubbele hoektand... Als je merkt dat hij slechter gaat eten, dus ook stukjes vlees, dan zou ik weer naar de DA gaan om te kijken of hij niet een handje kan helpen om de losse kiesjes eruit te krijgen ;)
Loeka
5-sterren

Berichtdoor Loeka » Di 17 Apr 2007, 08:10

cylke schreef:De dierenarts raadde zelf een goed bot met vlees aan 'zodat hij goed kan knagen'.

Nou ja het moet toch niet gekker worden! ;) ;D Die da's van tegenwoordig raden zomaar geen brokken aan ???
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Di 17 Apr 2007, 12:01

Loeka schreef:Nou ja het moet toch niet gekker worden! ;) ;D Die da's van tegenwoordig raden zomaar geen brokken aan ???

;D ;D ;D ;D ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”