Bunschoten diervoeders

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bunschoten diervoeders

Berichtdoor Barfplaats

Cindy de Wolf
5-sterren

Bunschoten diervoeders

Berichtdoor Cindy de Wolf » Wo 04 Apr 2007, 19:18

Het moet me toch even vanhet hart. Toen ik CB ging voeren een jaar of 3 geleden was alles helemaal geweldig. Corine enorm aardig, altijd behulpzaam en met enige regelmaat ook wat gratis. Dit resulteerde uiteindelijk tot ook ik verkooppunt werd. Toen kwam Annemarie erbij en die heeft faliekant het roer omgegooid. Geen persoonlijke interesse meer, Corine krijg je per mail al helemaal niet meer te pakken en het is allemaal behoorlijk kil en koud geworden. Dit resulteerde in het feit dat ik stopte als verkooppunt maar wel CB bleef voeren (Jesse is nou eenmaal een waardeloze barfer) maar ik vind het nu tot zo'n dieptepunt gedaals dat ik voor het eerst zaterdag een lading BIBI ga halen ipv CB. Ik vroeg mij af of ik de enige was met deze ervaring of dat er meerdere zijn. :-\
pallas
5-sterren

Re: Bunschoten diervoeders

Berichtdoor pallas » Wo 04 Apr 2007, 19:22

goh. is het er de afgelopen jaren zo op achteruit gegaan??!
Toen ik nog cb voerde was het een gezellige bedoeling hoor , maar da's inmiddels wel al bijna 3 jaar geleden :-\ nu voeren we barf en soms wat kvv(smuldier).
Jammer dat de service zo achteruit gegaan is.
Elise
5-sterren

Berichtdoor Elise » Wo 04 Apr 2007, 19:24

Goh ik wordt nog steeds vriendelijk en goed geholpen. Tuurlijk merk ik dat ze het drukker hebben als een paar jaar geleden. Maar tijd voor een praatje is er altijd en interresse in de honden ook en mailtjes worden altijd beantwoord. Nee niks te klagen eigenlijk!
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Wo 04 Apr 2007, 19:35

hier ook geen klagen, zowel AnneMarie als Corine zijn heel vriendelijk en staan je graag te woord.

Gr. jacqueline
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 04 Apr 2007, 20:44

Ik ga een slotje op dit topic zetten. Ik vind dat dit topic past niet in de lijn der doelstellingen van dit forum en bovendien denk ik dat dit soort zakelijkheden beter rechtstreeks met collega's/fabrikant besproken kunnen worden.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”