Nobivac 2 of 3 jr.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Nobivac 2 of 3 jr.

Berichtdoor Barfplaats

tiny
5-sterren

Nobivac 2 of 3 jr.

Berichtdoor tiny » Wo 28 Mar 2007, 14:59

??? Nou, breekt mijn klomp. 2 weken geleden vroeg ik bij de DA hoe het nou zat met die vaccinaties. Ik wil mijn honden 1x in de 3 jaar laten enten. Nou, dat kon niet want hun schema is nu eenmaal dat ze om het andere jaar ge-ent worden. Dus ik van Nobivac de teksten uitgeprint en stond al strijdklaar om deze aan de DA te laten zien. Vandaag was ik er even (spul voor oormijt en forthyron halen). Terloops vroeg ik aan de assistente (een andere) wat ik nodig had voor de vakantie naar Frankrijk. Oh, zei ze, als je de vaccinaties bijgehouden hebt, DUS OM DE 3 JAAR, dan kom je een maand van te voren een gezondheidsverklaring halen. Haha, gelukkig weet ik de dagen dat ze werkt!! ;D ;D
Cathy
5-sterren

Re: Nobivac 2 of 3 jr.

Berichtdoor Cathy » Wo 28 Mar 2007, 16:58

DA heeft liever dat je om het jaar komt hoor ;D

Gr Jet.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 28 Mar 2007, 17:25

tiny schreef: ??? Nou, breekt mijn klomp. 2 weken geleden vroeg ik bij de DA hoe het nou zat met die vaccinaties. Ik wil mijn honden 1x in de 3 jaar laten enten. Nou, dat kon niet want hun schema is nu eenmaal dat ze om het andere jaar ge-ent worden. Dus ik van Nobivac de teksten uitgeprint en stond al strijdklaar om deze aan de DA te laten zien. Vandaag was ik er even (spul voor oormijt en forthyron halen). Terloops vroeg ik aan de assistente (een andere) wat ik nodig had voor de vakantie naar Frankrijk. Oh, zei ze, als je de vaccinaties bijgehouden hebt, DUS OM DE 3 JAAR, dan kom je een maand van te voren een gezondheidsverklaring halen. Haha, gelukkig weet ik de dagen dat ze werkt!! ;D ;D

Zoals ik het zo lees had je DA het over de coctailentingen en de DAA over het Rabiesvaccin, want dat is de enige die je nodig hebt voor grenspassage.
tiny
5-sterren

Berichtdoor tiny » Wo 28 Mar 2007, 20:48

:D Je hebt helemaal gelijk. ;D
Anita*
4-sterren

Berichtdoor Anita* » Do 29 Mar 2007, 21:49

Goed zo  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht