Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#716861
Ik heb voor mijn hondjes groene leem gekocht, maar hoeveel moet ik daarvan geven?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon het niet precies vinden?!
Tippy eet nu zo'n 5 maanden rauw, maar heeft nog rode pootjes en meurt erg naar hond, dus ik dacht daar moeten we even een beetje bij helpen.
Door Boefke
#716868
Ik heb een hond van 20kg en geef hem 2 keer per dag een theelepel groene leem door zijn eten, dit op aanraden van een DA.
Door - pien -
#717037
Hoe lang moet ik dat dan doen?
Totdat het verbetert? En ik geef barf, ik weet niet hoe hij reageert als ik het over z'n kip of kopvlees strooi ???
Heb tot nu toe 1 theelepeltje (hij weegt 9 kilo) gegeven door z'n groentemix of met een beetje jogurt maar dat krijgt ie niet elke dag.
Door Boefke
#717127
Als ik jou was zou ik twee keer per dag een klein theelepeltje gewoon over het eten strooien. Mijn hond kijkt er niet eens naar en eet het gewoon op. Dat iedere dag en twee a drie weken volhouden.
Door roefus
#717222
Oh...als je niet weet waar je de groene leem in moet stoppen...ik stopte hem af en toe door de groenten, ook over pens (tussen de uitsteeksels in, zeg maar) maar ook tussen een hapje brood met kaas.
Hier werkte het subliem, toen Roefus in den beginne nogal last van diarree had.
Door - pien -
#717261
Aha, een beetje creatief worden dus ;)
Vanavond hebben ze een beetje jogurt gekregen met honing en een schepje leem, en de bodem werd er uit gelikt :D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door