Rauw voeren in Zweden????

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Saskia C.
3-sterren

Berichtdoor Saskia C. » Do 22 Feb 2007, 12:41

Heeft iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn van rauw voeren in Zweden? Mijn man en ik zijn aan het orienteren om eventueel te emigreren naar Zweden. Maar aangezien mijn honden hier volledig op rauw staan vraag ik me af of dat in Zweden ook een beetje redelijk te doen is. Hoop dat hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
*Monique
5-sterren

Re: Rauw voeren in Zweden????

Berichtdoor *Monique » Do 22 Feb 2007, 12:45

geen idee, maar wij gaan in de zomer op vakantie in Zweden. Dus na de vakantie kan ik je meer vertellen. Vriendin van mij is 3 jaar geleden naar Zweden geemigreerd om een hotel te beginnen (www.uddeholmshotel.com). Ze hebben het reuze naar hun zin. Misschien kun je eens contact met haar opnemen.
Succes ;)
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Do 22 Feb 2007, 13:45

Je kan eens googelen op "barf i sverige" dan vind je het een en ander. Er is een site met wat adressen waar je barf kan kopen, maar ik kan hem zo snel niet vinden. Van de zomer ga ik er ook op vakantie, en ik denk dat het niet gemakkelijk wordt als vakantieganger. Want van die adressen herinner ik me dat ze behoorlijk uit de buurt van mijn bestemming lagen. Overigens is vlees in Scandinavië i.h.a. duur.
*Monique
5-sterren

Berichtdoor *Monique » Do 22 Feb 2007, 13:52

pike schreef:Je kan eens googelen op "barf i sverige" dan vind je het een en ander. Er is een site met wat adressen waar je barf kan kopen, maar ik kan hem zo snel niet vinden. Van de zomer ga ik er ook op vakantie, en ik denk dat het niet gemakkelijk wordt als vakantieganger. Want van die adressen herinner ik me dat ze behoorlijk uit de buurt van mijn bestemming lagen. Overigens is vlees in Scandinavië i.h.a. duur.

goed om te weten
thanx :)
word dus vriezer meenemen :)
*Monique
5-sterren

Berichtdoor *Monique » Do 22 Feb 2007, 13:54

pike schreef:Je kan eens googelen op "barf i sverige"

ff snel gekeken, maar moet nog met een cursus zweeds beginnen. Nu nog abracadabra :o
Saskia C.
3-sterren

Berichtdoor Saskia C. » Do 22 Feb 2007, 14:30

trimsalon schreef:geen idee, maar wij gaan in de zomer op vakantie in Zweden. Dus na de vakantie kan ik je meer vertellen. Vriendin van mij is 3 jaar geleden naar Zweden geemigreerd om een hotel te beginnen (http://www.uddeholmshotel.com). Ze hebben het reuze naar hun zin. Misschien kun je eens contact met haar opnemen.
Succes ;)

En voert zij aan haar honden ook rauw?
*Monique
5-sterren

Berichtdoor *Monique » Do 22 Feb 2007, 15:44

Saskia C. schreef:En voert zij aan haar honden ook rauw?

:-\nee netjes aan de brokjes :-\
Maar misschien kan zij je wel vertellen of je makkelijk aan dingen kunt komen ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”