variatie kvv

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

variatie kvv

Berichtdoor Barfplaats

tigger
4-sterren

variatie kvv

Berichtdoor tigger » Wo 21 Feb 2007, 16:49

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Bij het zelf samenstellen wordt geadviseerd om zoveel mogelijk in vleessoorten te varieren. Geldt dit voor kvv ook?
Angelique
5-sterren

Re: variatie kvv

Berichtdoor Angelique » Wo 21 Feb 2007, 16:52

Wat mij betreft wel ja.
Niet gokken op één paard denk ik dan maar zo.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 21 Feb 2007, 16:54

Lekker saai maar ik sluit me bij Angelique aan ;D
tigger
4-sterren

Berichtdoor tigger » Wo 21 Feb 2007, 17:03

ok duidelijk :) ;D.
Voordat Beau allergisch was kreeg hij voornamelijk 1 variant van cb of energique. Toen zijn allergie was vastgesteld ben ik hem alle varianten van cb gaan geven. Een beetje uit angst dat hij uiteindelijk ook een allergie voor een bepaalde vleessoort gaat krijgen. Ik houd het ook zo voor hem, voelt toch veel beter.
Bullmastiff gek
4-sterren

Berichtdoor Bullmastiff gek » Wo 21 Feb 2007, 17:05

[quote="Vivian"]
ok duidelijk :) ;D.
Voordat Beau allergisch was kreeg hij voornamelijk 1 variant van cb of energique. Toen zijn allergie was vastgesteld ben ik hem alle varianten van cb gaan geven. Een beetje uit angst dat hij uiteindelijk ook een allergie voor een bepaalde vleessoort gaat krijgen. Ik houd het ook zo voor hem, voelt toch veel beter.

[/quote]

Prima zo,, als je meerdere merken kvv voert worden jijzelf en de hond niet zo afhankelijk van een merk.
Het kan altijd voorkomen dat een bepaald merk niet of nauwelijks te krijgen is,, en dan zit je!
Denk ook dat het voeren van verschillende merken Kvv de darmflora ten goede komt.
Dus lekker zo houden :D
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 21 Feb 2007, 17:12

[quote="Bullmastiff gek"]
Prima zo,, als je meerdere merken kvv voert worden jijzelf en de hond niet zo afhankelijk van een merk.
Het kan altijd voorkomen dat een bepaald merk niet of nauwelijks te krijgen is,, en dan zit je!
Denk ook dat het voeren van verschillende merken Kvv de darmflora ten goede komt.
Dus lekker zo houden :D
[/quote]

Of dat iemand ineens denkt Afbeelding....laat ik dat eens veranderen of vernieuwen of toevoegen of weglaten. Gebruik je meerdere merken en/of smaken dan is het ook makkelijker er eentje te laten vervallen als die niet meer bevalt, of moeilijk te verkrijgen is.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”