Prins Total Care

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Prins Total Care

Berichtdoor Barfplaats

simplythedogs
2-sterren

Prins Total Care

Berichtdoor simplythedogs » Di 13 Feb 2007, 15:43

Hallo,
heeft hier iemand ervaring met Prins Total Care ? Na zo een beetje te hebben rond gekeken, te hebben heen en weer gerekend etc.... spreekt mij de Prins Total Care van de KVV's het meest aan. Eigenlijk zou ik graag aan iedereen hetzelfde geven en omdat ik nog altijd bang ben, dat mijn Sheltie heel slecht op rundsvlees reageerd, lijkt het mij misschien een goed idee om de lam/rijst compleet te gebruiken.
Als iemand het een of andere product van Prins al gebruikt heeft, hoor ik het graag  ;)

Groetjes
Marion
Red_Hunter
5-sterren

Re: Prins Total Care

Berichtdoor Red_Hunter » Di 13 Feb 2007, 17:06

[quote="Tinker"]
Ik heb het een poos geleden een paar maanden geprobeerd en het is prima spul.Maar ik heb wel gelezen dan het identiek aan Energique is,dus als je veel voert dan is het misschien handiger om energique te voeren aangezien zij verpakkingen van 12 kilo hebben.De verpakkingen van Prins gaan maar tot 2500 gram(25 schijven van 100 gram).
[/quote]

Daarbij is energique meestal nog goedkoper ook, zeker in grootverpakking.

groetjes Trudie
Bullmastiff gek
4-sterren

Berichtdoor Bullmastiff gek » Di 13 Feb 2007, 19:44

Klopt de Prins is vrij prijzig,, :D
*Monique
5-sterren

Berichtdoor *Monique » Do 15 Feb 2007, 12:27

geen ervaring met diepvries, wel met de brokken. Hebben ze hier jarenlang op gestaan. Vond het inderdaad ook vrij prijzig :-\
Dian
5-sterren

Berichtdoor Dian » Do 15 Feb 2007, 21:01

Ik voer Rakker wel Prins en dat bevalt heel goed. De prijs t.o.v. Energique verschilt bij mij niet veel.
ZsaZSa
1-ster

Berichtdoor ZsaZSa » Vr 16 Feb 2007, 18:09

Ik kende de KVV van Prins helemaal niet :o Ken wel de Prins-brokken.
Verkopen ze dat bij de dierenwinkel??? Ik weet wel dat ze bij onze dierenwinkel Duck en Rodi verkopen.
ZsaZsa eet eigenlijk altijd Carnibest, maar, soms wissel ik wel eens af met Rodi.
Duck nog nooit geprobeerd.

Ik lees overal dat een volwassen hond 20-25 gram per kg lichaamsgewicht nodig heeft, maar ZsaZsa eet 2 ons per dag en weegt 6 kg.
Ze loopt ongeveer 3 uur per dag. Dan geef ik haar eigenlijk toch teveel? Maar ze is nog steeds eerder mager dan te dik.
Annicha
2-sterren

Berichtdoor Annicha » Vr 16 Feb 2007, 22:41

het ligt hier sinds een week in de buurt dierenwinkel. 2,5 kilo voor ongeveer €10,- Ik kreeg de eigenaar niet zo gek dat hij een verpakking wou openmaken zodat ik kon zien hoe het eruit zag..... 8) ::)

Als ik max kvv geef ( maakt niet uit welk merk) dan eet hij zo'n 500 gram. Hij weegt 10 kilo en blijft dan mooi op gewicht. Als ik hem 2 x per dag eten geef dan eet hij nog veeeeeeel meer.
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Za 17 Feb 2007, 14:57

[quote="ZsaZSa"]
Ik kende de KVV van Prins helemaal niet :o Ken wel de Prins-brokken.
Verkopen ze dat bij de dierenwinkel??? Ik weet wel dat ze bij onze dierenwinkel Duck en Rodi verkopen.
ZsaZsa eet eigenlijk altijd Carnibest, maar, soms wissel ik wel eens af met Rodi.
Duck nog nooit geprobeerd.

Ik lees overal dat een volwassen hond 20-25 gram per kg lichaamsgewicht nodig heeft, maar ZsaZsa eet 2 ons per dag en weegt 6 kg.
Ze loopt ongeveer 3 uur per dag. Dan geef ik haar eigenlijk toch teveel? Maar ze is nog steeds eerder mager dan te dik.
[/quote]

Kleine hondjes hebben een hoger percentage nodig van hun lichaamsgewicht dan grote honden  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”