Onze slager

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Onze slager

Berichtdoor Barfplaats

Copin
2-sterren

Onze slager

Berichtdoor Copin » Do 08 Feb 2007, 16:39

Op de hoeve slagerij waar ik (vooral) rundsvlees etc ga halen in de toekomst, stond ik effe verstomd.
Nuja, hij was vergeten dat ik wat proef besteld had, en zei me dat ie tegen vanavond 1 en ander zou klaarleggen, o.a. pens/hart/lever/ verzaagd borstbeen (met genoeg vlees, ging ie voor zorgen).
Maare, ie wou me echt geen wervels/staart/nek geven, te scherp zei, eens ze gezaagd zijn...

Tjonge, en toen ik de 1e keer binnenkwam had ie nog niks van BARF gehoord  8)
Boefke

Re: Onze slager

Berichtdoor Boefke » Do 08 Feb 2007, 17:12

;D Ja, zo zei ooit een slager tegen mij: "gekruid vlees geef ik je niet mee. Dat is niet goed voor je hond!" Verder begreep hij het helemaal, maar veel had ie niet, want t ging allemaal naar zn eigen honden ;)
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 08 Feb 2007, 17:30

Copin schreef:Op de hoeve slagerij waar ik (vooral) rundsvlees etc ga halen in de toekomst, stond ik effe verstomd.
Nuja, hij was vergeten dat ik wat proef besteld had, en zei me dat ie tegen vanavond 1 en ander zou klaarleggen, o.a. pens/hart/lever/ verzaagd borstbeen (met genoeg vlees, ging ie voor zorgen).
Maare, ie wou me echt geen wervels/staart/nek geven, te scherp zei, eens ze gezaagd zijn...

Heeft mijn slager ook niet, maar dat hoeft ook niet, want hij hoeft mij alleen maar vlees te leveren.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 08 Feb 2007, 17:42

Copin schreef:Op de hoeve slagerij waar ik (vooral) rundsvlees etc ga halen in de toekomst, stond ik effe verstomd.

Bot van rund (dus niet van kalf) vind ik persoonlijk dan niet scherp maar wel hard. Ware tanden en kiezen killers!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”