groentje

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

groentje

Berichtdoor Barfplaats

gizzmoo
1-ster

groentje

Berichtdoor gizzmoo » Di 06 Feb 2007, 11:52

Hallo,
ik ben nieuw hier. Ik heb een kat gizmo (binnenkort 2). Ik heb hem nu een half jaar en na veel geknul met brok en blik ben ik helemaal om om hem eerst kvv en later dan barf te gaan geven. Heeft er iemand tips over hoe ik dat het best kan aanpakken? Gizmo is niet echt een moeilijke eter maar is tot nu toe dus alleen maar brok gewend. Zaterdag komen mijn eerste pakjes Carnibest toe.
Oh ja, nog een vraagje kan je kvv en barf comineren of is dat niet aan te raden (is eigenlijk meer voor naar de toekmost toe).
Ik zou eigenlijk het liefst helemaal op barf overschakelen maar ik heb er nu nog veel te weinig ervaring mee, ik wil me eerst goed informeren.
Alle tips zijn welkom, want zoals jullie wel merken ben ik nog een echt groentje  :)
macgirlie
4-sterren

Re: groentje

Berichtdoor macgirlie » Di 06 Feb 2007, 13:12

Je kan KVV en Barf prima combineren hoor. Ik doe zelf ongeveer 4 dagen KVV en 3 dagen BARF. Dan weet ik toch zeker dat ze alle benodigde bouwstoffen binnen krijgen.
gizzmoo
1-ster

Berichtdoor gizzmoo » Di 06 Feb 2007, 13:29

Oh prima, dank je wel.
Nou is het ongeduldig wachten tot ik de CB geleverd krijg  :D. Ik hood dat gizmo er dan van wil gaan eten In België is het rouwens niet echt evident om dat te pakken te krijgen. Ik moet het via internet bestellen. Heb je wel nog de protkosten erbij en zo. Maar ja, in grote hoeveelheden besteld voel je dat minder
Ow ja, nog een vraagje. Is CB ook geschikt voor kittens? Binnekort komt er hier een katje bij (die brok gewend is). Ik zou haar ook gelijk op kvv willen zetten. Of wacht ik daar beter nog een tijdje mee?
Nelly
5-sterren

Berichtdoor Nelly » Di 06 Feb 2007, 16:58

Volgens mij kun je de kitten gewoon overzetten hoor - mits ze vers wil eten natuurlijk  8) -
gizzmoo
1-ster

Berichtdoor gizzmoo » Di 06 Feb 2007, 23:18

Ik denk niet dat het voor gizmo een groot probleem zal zijn. Ik heb hem daarnet een rauwe kippepoot voorgeschoteld en hij heeft die met veel smaak naar binnen gewerkt, al een goed teken dus  :yeah:
Ik wil het ook niet te bruusk aanpakken. Morgen ga ik om wat lamshart, kijken of ie dat lust ::)
gizzmoo
1-ster

Berichtdoor gizzmoo » Wo 07 Feb 2007, 10:34

hmm, heb nu pas gezien dat ik eigenlijk bij de honden zit met mijn vraag, heb ik weer :uglystupid2:
Kan iemand dit voor mij verplaatsen naar hat katten-en-versvlees-kopje  aub? Sorry voor het ongemak
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”