trillen pup

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

trillen pup

Berichtdoor Barfplaats

abby
1-ster

trillen pup

Berichtdoor abby » Do 11 Jan 2007, 23:40

goedenavond! mijn heb een puppie van 7weken haar moeder is een jack russel en haar vader een mix (tussen wat prescies weet ik niet) nou is het zo dat ze als ze bij me ligt steeds trilt en ik denk niet dat het komt omdat ze het koud heeft!
ik weet niet wat dit is weet iemand misschien meer?
ik wacht het af!

groetjes abby
202Spots
5-sterren

Re: trillen pup

Berichtdoor 202Spots » Vr 12 Jan 2007, 00:00

7 weken is wel erg jong...heb je d'r pas?
Misschien mist ze haar Mama en nestgenootjes...
maak 'n warme kruik met lekker warme dekentje er over, of kijk of ze tegen knuffelbeest aan gaat liggen...soms helpt 'n wekker ook,wel 'n ouderwetse opdraai wekker ,die je kan horen tikken,en dan in 'n sok doen schijnt ook te kalmeren..
success
*Natasja*
5-sterren

Berichtdoor *Natasja* » Vr 12 Jan 2007, 08:12

Puppy's kunnen ook trillen van de spanning, van alle nieuwe indrukken die ze opdoen. Het is natuurlijk niet niks als je (zeker met 7 weken al) bij je moeder en je broertjes en zusjes wordt weggehaald en naar een heel nieuw huis met nieuwe mensen gaat, dat is allemaal best spannend. Waarschijnlijk stopt het trillen als ze zich wat meer gaat thuisvoelen bij jullie.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 12 Jan 2007, 09:05

Het kan ook helemaal geen kwaad om je pupje goed te laten onderzoeken door een dierenarts.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”