Homeopathie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Homeopathie

Berichtdoor Barfplaats

charmed
5-sterren

Homeopathie

Berichtdoor charmed » Vr 05 Jan 2007, 22:16

even een vraagje over homeopathie. Ik gebruik voor mijn honden regelmatig homeopatische middelen, veelal voorgeschreven door een homeopatisch dierenarts.

Toch zit ik wel eens te twijfelen, of je meerdere soorten homeopathie door elkaar mag geven, en wanneer je granules kunt geven, tegelijk met de druppels of moet dat ook weer apart. Ik geef nu alles apart, maar ik ben vaak uren bezig voordat ze hier alles er in hebben :(

En ik heb meerdere honden die aan de homeopathie zitten. Wie weet dat of je granules te gelijk met druppels mag geven. En hoe lang moet er tussen granules en eten zitten. Druppels weet ik wel, dat moet een half uur tussenzitten

Gr. jacqueline
Audrina
5-sterren

Re: Homeopathie

Berichtdoor Audrina » Za 06 Jan 2007, 14:56

charmed schreef:En hoe lang moet er tussen granules en eten zitten. Druppels weet ik wel, dat moet een half uur tussenzitten

Homeopathie altijd het beste in een "schone" bek, dus ook de granules. Op je andere vragen durf ik geen antwoord te geven. Ik geef het hier wel tegelijkertijd, druppels en granules, maar of dat ook goed is? :-\
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Za 06 Jan 2007, 16:27

Lijkt me een vraagje voor die homeopaat, die zal het wel weten  ;)
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Za 06 Jan 2007, 18:44

Haha, ja je hebt gelijk, maar dacht als hier het iemand weet dat is handiger ;) Ach we zien de homeopaath toch eind van deze week :)

Moet ik het niet vergeten te vragen, :-[ want daar ben ik nl. goed in :o

Gr. jacqueline

Lil schreef:Lijkt me een vraagje voor die homeopaat, die zal het wel weten ;)

Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Zo 07 Jan 2007, 16:01

Er zijn wel middelen die je beter niet samen kunt geven. Je kunt aan je hom. DA vragen hoe dat zit met de middelen die jij moet geven.
Saskia Dierenhomeo
1-ster

Berichtdoor Saskia Dierenhomeo » Za 28 Apr 2007, 23:33

ik als klassiek homeopaat schrijf enkelvoudige middelen voor en die geef je eigenlijk altijd los van elkaar.
Meestal zelfs niet binnen een paar dagen/weken van elkaar, maar soms zijn er uitzonderingen.
ik weet niet of je het nu over enkelvoudige of complexmiddelen hebt?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”