Stom konijn!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Stom konijn!

Berichtdoor Barfplaats

-Saskia-
5-sterren

Stom konijn!

Berichtdoor -Saskia- » Vr 05 Jan 2007, 11:18

Wodka is een muts...een muts die konijn (tam) niet te nassen vindt...
Gisteren een laatste poging gedaan. Breezer en Dommelsch hadden hun konijn snel weggewerkt, terwijl Wodka me nog verwijtend aan stond te kijken en een beetje aan het konijn stond te likken. Uiteindelijk, 40 minuten koukleumen later, was er alleen nog een klein stukje karkas over van haar konijn. Ze was duidelijk niet van plan dit nog te eten, maar stond er omheen te dralen. Breezer zag haar kans schoon en schoot op het stukje af...

Maar dát was niet de bedoeling!! Dikke grommen en grauwen en happen en snappen later, was het stukje door Breezer verorberd (hapslikweg).

Voor Wodka gaat konijn van het menu af, ik doe haar er echt geen plezier mee... :-X

Stom konijn....
Lizzy
Moderator

Re: Stom konijn!

Berichtdoor Lizzy » Vr 05 Jan 2007, 11:22

Ja joh, zo hebben ze allemaal wel iets dat ze niet lekker vinden....

Ik heb er hier 1: die mot geen vette vis. Ze kijkt me aan of ik haar dood ga knuppelen. Zo zielig.

En verder heb ik nog vier wilde eendjes in de vriezer. Toen ik die gaf, keken 3 paar honden ogen mij aan. Eentje heel vuil (Linga), eentje alsof ik haar dood wilde knuppelen (Pinkel) en eentje of ik gek geworden was (Brutus).

Stomme honden!
Saskia C.
3-sterren

Berichtdoor Saskia C. » Vr 05 Jan 2007, 13:31

Ja ik herken dat gevoel. Bowie vreet werkelijk alles wat je hem voorzet, maar Belle heeft bij een paar dingen echt een blik van wat doe je me aan, ik ga een ander huis zoeken  ;D.
Boefke

Berichtdoor Boefke » Vr 05 Jan 2007, 18:03

Boef eet ook geen konijn. Hoewel hij het de eerste keer wel heeft gegeten, met moeite welliswaar. Maar nu weigert hij steen en been.
Daphne
3-sterren

Berichtdoor Daphne » Vr 05 Jan 2007, 19:05

In het bos wel wild opjagen als ik niet oplet maar het opeten ho maar!
Konijn, haas, hert, krijg je of niet of met de grootst mogelijke moeite naar binnen.

Domme hond!!
judith1967
5-sterren

Berichtdoor judith1967 » Vr 05 Jan 2007, 20:06

Hahahah,die hondjes van ons hebben zo hun voorkeur.Cairo vindt eigenlijk ook (bijna) alles wel lekker.
Bijna?ja omdat tie geen zalmkop moest.Gemalen,maar hij at echt met lange tanden.Ik heb nog nooit mijn hond iets met lange tanden zien eten,maar nu met die zalmkop wel.
Die kivo vis vindt ie wel lekker.
Rare hond!!!! :D
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Vr 05 Jan 2007, 20:54

Hier eten ze het weer na een paar maanden konijndieet.
hellenbanjerbo
4-sterren

Berichtdoor hellenbanjerbo » Vr 05 Jan 2007, 23:00

ach, soms moeten ze het ook leren eten (zijn net kinderen). als iets nieuw is kijken ze hier eerst ook vreemd op, snuffelen en lebberen er wat aan. groentenmix was eerst ook 3 x niks. maar langzamerhand eten ze toch echt alles, oh nee, bijna alles. makreel lust banjer niet.
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Za 06 Jan 2007, 17:42

Lizzy schreef:Ja joh, zo hebben ze allemaal wel iets dat ze niet lekker vinden....

Ik heb er hier 1: die mot geen vette vis. Ze kijkt me aan of ik haar dood ga knuppelen. Zo zielig.

En verder heb ik nog vier wilde eendjes in de vriezer. Toen ik die gaf, keken 3 paar honden ogen mij aan. Eentje heel vuil (Linga), eentje alsof ik haar dood wilde knuppelen (Pinkel) en eentje of ik gek geworden was (Brutus).

Stomme honden!

Nou, als het in de weg ligt .... mijn katten vinden het geweldig!
De honden moeten het ook niet  ;D
-Saskia-
5-sterren

Berichtdoor -Saskia- » Za 06 Jan 2007, 21:11

hellenbanjerbo schreef:ach, soms moeten ze het ook leren eten (zijn net kinderen). als iets nieuw is kijken ze hier eerst ook vreemd op, snuffelen en lebberen er wat aan. groentenmix was eerst ook 3 x niks. maar langzamerhand eten ze toch echt alles, oh nee, bijna alles. makreel lust banjer niet.

Het is meer andersom gegaan. In eerste instantie vond ze het wel leuk of lekker, nieuw en spannend, denk ik. Het nieuwe is er nu vanaf en nu wordt mevrouw kieskeurig. Of ach, dat is niet waar, ze eet alles graag...behalve konijn...

Nou ja, ik weiger spinazie te eten... :-X
nikeey
2-sterren

Berichtdoor nikeey » Za 06 Jan 2007, 22:25

hier ook hoor nikeey eet geen konijn waar nog een velletje op zit stomme muts.
ze zit echt te kijken van eet het zelf maar op en scruf die wilt het alleen maar besnuffelen en begraven :P
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”