allergie op geit??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

allergie op geit??

Berichtdoor Barfplaats

*Monique
5-sterren

allergie op geit??

Berichtdoor *Monique » Do 28 Dec 2006, 14:57

zijn er heel toevallig mensen die merken dat hun hond allergisch reageert op geit?
Ik heb al eerder een topic geplaatst over het krabben bij Kay. Eerst dacht ik dat het door het ei kwam. Weggelaten, maar krabben bleef, werd wel minder maar bleef. Alle zuivelproducten weggelaten (kefir, joghurt, huttenkase, enz.).
Werd minder maar krabben bleef. En nu is het me al 2 keer opgevallen dat ze na een geitennek of rib heftiger ging krabben???? :'(
Dus nu wil ik eens een paar weken geit uit haar menu schrappen.
Voor iemand herkenbaar??
Sella

Re: allergie op geit??

Berichtdoor Sella » Do 28 Dec 2006, 21:23

yep ook hier erger jeuken op geit. Zo jammer, was een leuke bron waar ik makkelijk aan kon komen.
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Do 28 Dec 2006, 21:37

Ja hoor, komt vaker voor. Ik zou het maar een paar weken van het menu schrappen. Als het krabben stopt kun je het voor de zekerheid nog een keertje proberen. Als het dan weer begint, dan weet je het zeker.
janjaap
1-ster

Berichtdoor janjaap » Di 02 Jan 2007, 01:16

trimsalon schreef:zijn er heel toevallig mensen die merken dat hun hond allergisch reageert op geit?
Ik heb al eerder een topic geplaatst over het krabben bij Kay. Eerst dacht ik dat het door het ei kwam. Weggelaten, maar krabben bleef, werd wel minder maar bleef. Alle zuivelproducten weggelaten (kefir, joghurt, huttenkase, enz.).
Werd minder maar krabben bleef. En nu is het me al 2 keer opgevallen dat ze na een geitennek of rib heftiger ging krabben???? :'(
Dus nu wil ik eens een paar weken geit uit haar menu schrappen.
Voor iemand herkenbaar??

Werk al meer als 10 jaar met honden met jeuk maar een allergische reactie op geit heb ik nog niet meegemaakt dat wil echter niet zeggen dat het onmogelijk zou zijn.
Probeer het nog een keer en zo ja heb jij en ik er weer een ervaring bij.
Groetjes Janjaap
Boris-Amber-Damey
2-sterren

Berichtdoor Boris-Amber-Damey » Wo 03 Jan 2007, 10:12

De huid van mijn hond met SLE staat in brand als ze geit heeft gegeten  :-\
Groot gelijk dat je het een paar weken niet geef.
reneetje
2-sterren

Berichtdoor reneetje » Vr 05 Jan 2007, 23:12

Hier is dei volgens mij iets allergisch of zijn maag kan er niet tegen in ieder geval, hij gaat er zwaar van aan de diarree en hij laat heel de dag door scheetjes en nu is dat opzich niet zo erg, alleen is de geur echt net zo erg als de geur van een riool maal 10, niet normaal meer. erg jammer hij vind het ERG lekker.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”