kivo petvoer

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kivo petvoer

Berichtdoor Barfplaats

me and my boys
5-sterren

kivo petvoer

Berichtdoor me and my boys » Za 23 Dec 2006, 13:11

nu heb ik net het hele forum over het versvlees zo beetje doorgelezen. en er komen allemaal verschillende soorten en merken versvlees voer voorbij. Heb zelf een tijd lang carnibest geven en ze doen het er prima op maar vondt dat toch in de portemonee wat minder. Ik moet voor 1 kilo nm. 3.30 betalen, en ze eten dat hier per dag op. Smuldier ook gegeven maar dat eten ze niet altijd(kieskeurig misschien) Nu geef ik ze sinds drie weken kivopetvoer, 48 kilo voor 50 euro. Wordt zelf gemaakt en ben alle ingredienten na gegaan en er zit ook alles in, en wat heel belangrijk is ze vinden het erg lekker. Hij heeft ook kennelworsten(heb ik nog niet geprobeerd). Wie geeft er ook kivopetvoer? En is daar ook over te spreken?Mijn honden zitten goed in de vacht,glimmen, zijn gezond. In de weekenden barf ik.
nikèdog2000
5-sterren

Re: kivo petvoer

Berichtdoor nikèdog2000 » Za 23 Dec 2006, 16:58

ik heb kivo rund
en daar zit echt niets in hoor
het is gewoon gemalen rundvlees
maar ik geef dit voor de afwisseling
ik barf elke dag
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Za 23 Dec 2006, 17:17

[quote="vanaalst"]
nu heb ik net het hele forum over het versvlees zo beetje doorgelezen. en er komen allemaal verschillende soorten en merken versvlees voer voorbij. Heb zelf een tijd lang carnibest geven en ze doen het er prima op maar vondt dat toch in de portemonee wat minder. Ik moet voor 1 kilo nm. 3.30 betalen, en ze eten dat hier per dag op. Smuldier ook gegeven maar dat eten ze niet altijd(kieskeurig misschien) Nu geef ik ze sinds drie weken kivopetvoer, 48 kilo voor 50 euro. Wordt zelf gemaakt en ben alle ingredienten na gegaan en er zit ook alles in, en wat heel belangrijk is ze vinden het erg lekker. Hij heeft ook kennelworsten(heb ik nog niet geprobeerd). Wie geeft er ook kivopetvoer? En is daar ook over te spreken?Mijn honden zitten goed in de vacht,glimmen, zijn gezond. In de weekenden barf ik.
[/quote]

Alle kvv wordt door iemand zelf gemaakt :P ;D

Ik denk dat als je de soorten afwisseld (dus niet alleen de kip) en in het weekend wat dingetjes erbij geeft die niet in de kvv zitten en ze vinden het lekker en je knip ligt ook niet in een kramp dat je een prima combi gevonden hebt.
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Za 23 Dec 2006, 18:37

ik geef de kip compleet versie en ga de kennelworst compleet binnenkort geven. Dus dan hebben ze deze twee soorten en dan in de weekenden barf en geef ik 1 keer in de week de jongens een runderstrot en daarna lamsribben. Dat is toch variatie genoeg.
Wel een leuke--lig je knip niet in een kramp!!!
Die onthou ik!
K&D
5-sterren

Berichtdoor K&D » Zo 24 Dec 2006, 09:37

De fokkers van onze hondjes geven ook Kivo. Ze zijn binnen geweest om te kijken en zijn er prima tevreden over. De eigenaar van het bedrijf doet alles zelf en is heel open en informatief. Hij verkoopt ook andere dingen als zalmolie e.d.
Als je inderdaad afwisselt met andere dingen is het toch goed.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”