Dierenarts

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Dierenarts

Berichtdoor Barfplaats

Stef@nie
5-sterren

Dierenarts

Berichtdoor Stef@nie » Zo 17 Dec 2006, 20:48

(Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wist niet waar het anders thuis zou horen.)

Ik zou graag naar een dierenarts gaan die pro vers voeren is. Ik ben inmiddels bij 2 dierenartsen hier in de buurt geweest en ze zijn allebei anti vers. Ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ze me niet meer zo serieus nemen als ik antwoord geef op de vraag wat ik voer. In hun ogen is het namelijk gevaarlijk om te barfen. Het lijkt me daarom een stuk fijner om naar een dierenarts te gaan die niet anti is. Ik heb hier op BP al het topic bekeken met de lijst van pro vers dierenartsen, maar helaas niets in mijn buurt (omgeving Nijmegen). Nu heb ik even wat gegoogled en ik vond 2 dierenartsen: een homeopathische, Pijnappel (Nijmgen) en een holistische, Carmen Wilbers (Groesbeek). Ik zal eens bij ze informeren. Maar ik wilde hier alvast even vragen of er misschien iemand bekend is met 1 van deze dierenartsen en hoe de ervaringen zijn (en of misschien bekend is of ze pro vers zijn of niet)?
*wendy*
5-sterren

Re: Dierenarts

Berichtdoor *wendy* » Ma 18 Dec 2006, 08:04

Kijk even in de bieb barf....staat een lijst met dierenartsen  ;)
Stef@nie
5-sterren

Berichtdoor Stef@nie » Ma 18 Dec 2006, 09:01

Hallo,

Ja, daar had ik dus al gekeken (zie eerdere post). Ik zag later wel dat de dierenarts uit Nijmegen wel op de lijst van homeopathische dierenartsen staat, maar niet op de pro-vers lijst. Misschien is dit dan al een antwoord op mijn vraag wat betreft deze dierenarts. Maar over Carmen Wilbers ben ik hier nergens iets over tegengekomen. Dus als iemand iets over 1 van de 2 te vertellen heeft, graag  :) !
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 18 Dec 2006, 10:02