Pensionhouder enthousiast over Bibi

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

*Natasja*
5-sterren

Berichtdoor *Natasja* » Ma 11 Dec 2006, 18:15

Op maandag gaan Beau en Benthe altijd naar de dagopvang van een pension hier in de buurt. Normaal gaf ik ze altijd gewoon eten vóór ze daarheen gingen, maar op verzoek van de eigenaar had ik het vanmorgen meegegeven om daar op te eten. De honden krijgen daar allemaal eten (brokken) als ze 's ochtends van buiten komen, en hij zei dat Beau en Benthe dat wel degelijk in de gaten hadden. Ook vond hij het voor de binding beter. En hij vond het geen probleem dat we ons eigen voer meenamen, dus 2 porties in een tupperware-bakje gedaan en aan Arno meegegeven. Belt Arno net, de man was helemaal enthousiast. Hij vond het er best lekker uitzien (ik had de kip-variant meegegeven), en alle honden bleven bij binnenkomst even bij de kennel van Beau en Benthe staan om te kijken wat dat toch voor lekkers was. Arno heeft hem uitgelegd wat er allemaal inzit (voor zover Arno dat weet  8)) en wat B&B verder eten bij ons. De man  kon hij zich goed voorstellen dat dit gezonder voor honden is dan brokken. Of hij er ook daadwerkelijk iets mee gaat doen, weet ik niet, maar ik vond het al heel wat dat hij er open voor staat.

Of ik voor volgende week maandag 15 ontbijtjes wilde verzorgen... ;D
Laatst gewijzigd door *Natasja* op Ma 11 Dec 2006, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
jumlai
1-ster

Re: Pensionhouder enthousiast over Bibi

Berichtdoor jumlai » Do 14 Dec 2006, 23:30

Of ik voor volgende week maandag 15 ontbijtjes wilde verzorgen... ;D

Werk aan de winkel 15 x een ontbijt  a.u.b  "Ontbijtservice Natasja"

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”