Kan makreel ook ??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Kan makreel ook ??

Berichtdoor Barfplaats

JolandaB
4-sterren

Kan makreel ook ??

Berichtdoor JolandaB » Zo 03 Dec 2006, 19:58

Ik had in een ander topic al verteld dat mijn hond zo braakt van botten. Voorlopig doen we dus weer een stap terug en zal zijn vleesbot uit nekken e.d bestaan.

Voor morgen staat er makreel op het menu en ik vraag me nu af of ik hem dit ook kan geven of is makreel ook te hard of te lastig te verteren.
De sardientjes vorige week gingen goed maar omdat ik nu dus een stapje terug doe wil ik niets overhaasten.
Sanyo
5-sterren

Re: Kan makreel ook ??

Berichtdoor Sanyo » Zo 03 Dec 2006, 20:01

Naar mijn idee is makreel niet hard, maar wel erg vet. Het wil hier nog wel eens zwaar op de maag liggen, waardoor het wel eens een keer wordt uitgekotst (en weer opgegegeten) :-X
JolandaB
4-sterren

Berichtdoor JolandaB » Zo 03 Dec 2006, 20:07

Ja dat ging hier ook zo, ze vraten het op, kotsten het uit, vraten het weer op en toen bleef alles binnen.

Het gaat er meer om dat Royce de botten van ribben, kip en degelijke niet kan verdragen.
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Zo 03 Dec 2006, 23:08

HIer krijgen ze ook makreel, ze vinden hem beide lekker en hij is nog nooit uitgekotst en wordt prima verteerd. Ik koop ze op de markt, ze zijn erg wisselend van afmeting. Soms gaan er zes in een kilo, soms maar drie. Maar groot of klein, ze leveren geen enkel probleem op.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”