Pro dier geslachtsdrift

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Pro dier geslachtsdrift

Berichtdoor Barfplaats

Saskia C.
3-sterren

Pro dier geslachtsdrift

Berichtdoor Saskia C. » Di 28 Nov 2006, 18:03

Mag je Pro dier geslachtdrift van VSM eigenlijk onbeperkt blijven geven? Want zodra we bij Bowie minderen of stoppen met de druppeltjes krijgt hij weer last van de hormonen. En castreren willen we hem niet, omdat zijn vacht dan gaat "ontploffen". In de bijsluiter kan ik er namelijk niets over vinden. We hebben hem nu een half jaar en hij is nu 2  1/2 jaar dus nog een jonge reu. Hoop wel in de toekomst te kunnen minderen als hij wat ouder wordt. Maar verder reageert hij prima op de druppels. Hoop dat iemand weet of het kwaad kan of niet om het langdurig te blijven geven.
Lizzy
Moderator

Re: Pro dier geslachtsdrift

Berichtdoor Lizzy » Wo 29 Nov 2006, 13:16

Volgens mij kun je dit echt prima blijven geven. Ik zou van tijd tot tijd zelf wel even stoppen, om te kijken hoe het gaat. Je hebt namelijk grote kans dat hij vanzelf (naarmate hij wat ouder wordt) rustiger wordt. En daar kom je niet achter als je hem die druppels blijft geven.
Saskia C.
3-sterren

Berichtdoor Saskia C. » Wo 29 Nov 2006, 13:26

Dat stoppen doen we inderdaad zo nu en dan om te kijken hoe het gaat. En ik hoop ook dat het met het ouder worden overgaat.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”