groene klei

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

groene klei

Berichtdoor Barfplaats

Solange
2-sterren

groene klei

Berichtdoor Solange » Wo 01 Nov 2006, 10:08

Hoe doen jullie dit in de praktijk....  Hoeveel klei, voor of na de maaltijd, mengen met een beetje yoghurt?  En  hoeveel dagen? 
                                                                                groetjes solange
Nitus
5-sterren

Re: groene klei

Berichtdoor Nitus » Wo 01 Nov 2006, 15:55

Ik doe het door de groentemix of yoghurt, toen ik nog Carnibest voerde ging het daardoor. Een groene leemkuur mag je max. 3 weken geven waarna je een week moet stoppen. Daarna kun je de kuur nog eens herhalen of het een week niet en dan een week wel gebruiken voor langere tijd.
Ik gebruik een afgestreken lepel (die werd erbij geleverd), 1x daags. Die lepel is qua inhoud iets groter als en theelepel.
Solange
2-sterren

Berichtdoor Solange » Wo 01 Nov 2006, 18:16

Nitus schreef:Ik doe het door de groentemix of yoghurt, toen ik nog Carnibest voerde ging het daardoor. Een groene leemkuur mag je max. 3 weken geven waarna je een week moet stoppen. Daarna kun je de kuur nog eens herhalen of het een week niet en dan een week wel gebruiken voor langere tijd.
Ik gebruik een afgestreken lepel (die werd erbij geleverd), 1x daags. Die lepel is qua inhoud iets groter als en theelepel.

dankuwel voor de uitleg

solange
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”