Beau heeft vis gegeten!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Beau heeft vis gegeten!

Berichtdoor Barfplaats

*Natasja*
5-sterren

Beau heeft vis gegeten!

Berichtdoor *Natasja* » Za 28 Okt 2006, 18:44

Na een paar keer zalmkop aan Beau aangeboden te hebben, maar wat meneer dus steevast weigerde, had ik van de week koolvisfilet meegenomen bij de supermarkt. Nou, hij heeft gesmuld! Lekker groenteprutje erbij, en hij had zijn bak nog eerder leeg dan Benthe. Eindelijk heeft hij dan vis gegeten.
*Dorothea*
5-sterren

Re: Beau heeft vis gegeten!

Berichtdoor *Dorothea* » Za 28 Okt 2006, 19:28

:thumbup: Beau braaf!!
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Za 28 Okt 2006, 20:26

*Natasja* schreef:Na een paar keer zalmkop aan Beau aangeboden te hebben, maar wat meneer dus steevast weigerde, had ik van de week koolvisfilet meegenomen bij de supermarkt. Nou, hij heeft gesmuld! Lekker groenteprutje erbij, en hij had zijn bak nog eerder leeg dan Benthe. Eindelijk heeft hij dan vis gegeten.

:o Dory is amper weg of het begint al  ;D
*Natasja*
5-sterren

Berichtdoor *Natasja* » Za 28 Okt 2006, 20:27

pike schreef: :o Dory is amper weg of het begint al  ;D

Ik bedoel het positief hoor!!!  :D :D :D
*Natasja*
5-sterren

Berichtdoor *Natasja* » Ma 06 Nov 2006, 19:51

Afgelopen zaterdag heb ik weer koolvisfilet gegeven aan de honden, en deze keer had Beau geen last. Ik was voorbereid de nacht ingegaan: had de Okugest in het zicht gelegd en tegen Arno (die was aan de beurt, in het geval dat...) gezegd dat hij hem 2 tabletjes moest geven indien nodig.

Nu had ik de eerste keer de koolvis in combinatie met wat groenteMIX  ;) gegeven, en afgelopen zaterdag niet. Zou het de combinatie geweest kunnen zijn die niet goed gevallen is?
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Di 07 Nov 2006, 13:20

*Natasja* schreef:Afgelopen zaterdag heb ik weer koolvisfilet gegeven aan de honden, en deze keer had Beau geen last. Ik was voorbereid de nacht ingegaan: had de Okugest in het zicht gelegd en tegen Arno (die was aan de beurt, in het geval dat...) gezegd dat hij hem 2 tabletjes moest geven indien nodig.

Nu had ik de eerste keer de koolvis in combinatie met wat groenteMIX  ;) gegeven, en afgelopen zaterdag niet. Zou het de combinatie geweest kunnen zijn die niet goed gevallen is?

Is heel goed mogelijk  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”