resultaat eendagkuikens!!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

senadance
5-sterren

Berichtdoor senadance » Vr 01 Sep 2006, 19:45

Tja....gisteren was het pas zover, de eendagskuikens waren aan de beurt.
En ik ging bijna over mijn nek :o
Ik zag dat....kleine.....onschuldige....pluizige....schattige.....kippebabytje :o :
IN ELKAAR GEFRUNNIKT, DUBBELENDWARS GEVOUWEN en steenkoud mij aanklagend aankijken met zulke....slik....zielige....oogies.... :-\ :

Ik kreeg gewetenswroeging.
is natuurlijk onzin, ik zit hele prooien aan de honden te voeren, ook dooie zielige beesten....

maar babytjes?

IK kon niet langer nadenken want Mozes stormde op zijn bak af en   hap...slik.. eerste babytje weg :o :o
hap slik....tweede babytje weg :o :o

hap STIK!!!!   hij verslikte zich en wrugde het arme worm nog een keer naar boven zodat het schattige koppie mij nog een keer zo aanklagend kon aan kijken, ochot het koppie was al in elkaar gedrukt.
Oke...verdere details jullie besparend wil even mededelen dat Mozes ze geweldig vindt. maar Boy vindt het maar helemaal niets.  en trekt zijn lip ervoor op.
Geeft allemaal niets...Mozes  hap slik vierde babytje........enz.enz.enz. ;D ;D ;
Laatst gewijzigd door senadance op Vr 01 Sep 2006, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren

Re: resultaat eendagkuikens!!

Berichtdoor Angelique » Vr 01 Sep 2006, 19:54

senadance schreef:Tja....gisteren was het pas zover, de eendagskuikens waren aan de beurt.
Ik zag dat....kleine.....onschuldige....pluizige....schattige.....kippebabytje :o :
IN ELKAAR GEFRUNNIKT, DUBBELENDWARS GEVOUWEN en steenkoud mij aanklagend aankijken met zulke....slik....zielige....oogies.... :-\ :

Ik kreeg gewetenswroeging.
is natuurlijk onzin, ik zit hele prooien aan de honden te voeren, ook dooie zielige beesten....

maar babytjes?

IK kon niet langer nadenken want Mozes stormde op zijn bak af en   hap...slik.. eerste babytje weg :o :o
hap slik....tweede babytje weg :o :o

hap STIK!!!!   hij verslikte zich en wrugde het arme worm nog een keer naar boven zodat het schattige koppie mij nog een keer zo aanklagend kon aan kijken, ochot het koppie was al in elkaar gedrukt.
Oke...verdere details jullie besparend wil even mededelen dat Mozes ze geweldig vindt. maar Boy vindt het maar helemaal niets.  en trekt zijn lip ervoor op.
Geeft allemaal niets...Mozes  hap slik vierde babytje........enz.enz.enz. ;D ;D ;

Wat een bloeddorstig monsters die Mozes van jou. Beetje zielige dode babietjes opvreten ;D ;D ;D

En die Boy, das tenminste een echte vent....die trekt zijn lip op tegen babietjes ;D ;D
Xada
5-sterren

Berichtdoor Xada » Vr 01 Sep 2006, 20:18

Kan me er alles bij voorstellen. Had vandaag ook een konijn klaar liggen toen een kennis kwam, konijn had alleen geen velletje meer.
Vraag ze me: Wat is dat voor dier?
Ik zei: Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus.  ;D
Maar twee van de vier honden hebben genoten.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Vr 01 Sep 2006, 20:35

senadance schreef:Tja....gisteren was het pas zover, de eendagskuikens waren aan de beurt.

Bij nader inzien.....die babies hebben toch volgens mij nog geen oogjes :-X
Bernadette
4-sterren

Berichtdoor Bernadette » Vr 01 Sep 2006, 23:27

Ach, wat een drama! Haha, naja, alles went...
Ziviaantje
4-sterren

Berichtdoor Ziviaantje » Vr 01 Sep 2006, 23:45

Bij nader inzien.....die babies hebben toch volgens mij nog geen oogjes 

Ja hoor, kijk maar :

Afbeelding

Ach, hoe krijg je het over je hart  :2funny: :2funny: :2funny:
Bernadette
4-sterren

Berichtdoor Bernadette » Vr 01 Sep 2006, 23:50

aussie schreef:Ja hoor, kijk maar :

Afbeelding

Ach, hoe krijg je het over je hart  :2funny: :2funny: :2funny:

whahahahaaa... ja, zielig he!
zoem zoem
1-ster

Berichtdoor zoem zoem » Za 02 Sep 2006, 13:02

Hoi , ;)
De eerste keer kuikens gevoerd met pasen ,  :'(was niet de bedoeling maar kwam zo uit.
wel opletten met eendags kuikens , soms kom er gele drap uit.
Ik gooi de kuikens altijd zodat de honden denken dat ze een prooi hebben , :D maar ilkka stond een keer heel dicht bij en ving het kuiken netjes op,beet hem bijna doormidden en onmiddelijk spoot er een vieze gele drap uit , heb met moeite de zooi uit mijn broek gekregen na 3x wassen. :-[
gr.
maja
Christin
2-sterren

Berichtdoor Christin » Za 02 Sep 2006, 16:13

Ik ben heel erg blij dat zowel onze kat als hond het ook erg zielig vinden. Of waarschijnlijk, geen idee hebben wat ze met die veren aan moeten.

En voor deze keer geef ik daar graag aan toe  :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”