konijnenbout

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

konijnenbout

Berichtdoor Barfplaats

missy21
2-sterren

konijnenbout

Berichtdoor missy21 » Do 31 Aug 2006, 14:42

ik had voor stitch mijn fretje 3 konijnenbouten gekocht en hem er van de week een gegeven, maar die wilde er niks van weten, voor de honden heb ik wel al konijnenkoppen gehad, maar had ze net dan maar de overige 2 konijnenbouten gegeven als extratje...
nu vroeg ik me af: die botjes wat een die bout zitten kan dat echt geen kwaad? ze voelde zo scherp als ze eraan geknaagd hadden, maar ze hebben ze wel goed gekraakt en gekauwd...

groetjes marieke
Laatst gewijzigd door missy21 op Do 31 Aug 2006, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mevroi Kruim
5-sterren

Re: konijnenbout

Berichtdoor Mevroi Kruim » Do 31 Aug 2006, 15:08

Zelfs mijn katten hebben geen moeite met konijnebotten, ik zou me geen zorgen maken.
missy21
2-sterren

Berichtdoor missy21 » Do 31 Aug 2006, 15:17

Kruimel schreef:Zelfs mijn katten hebben geen moeite met konijnebotten, ik zou me geen zorgen maken.

oke dank je :)
ik vond het gewoon erg scherp aan voelen maar ze hebben goed gekauwd en het voel goed in de smaak!!
normaal krijgen ze karkassen van konijn en koppen, maar ga ook eens vaker bouten halen nu :D
herder_lover
5-sterren

Berichtdoor herder_lover » Do 31 Aug 2006, 19:38

ik vind zelf konijn ook vrij scherpe botten hebben als er gekraakt is. Maarja, ik geef ze aan mijn MH (Saiko) en die weet er wel raad mee  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”