Kosten vis

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Kosten vis

Berichtdoor Barfplaats

Xada
5-sterren

Kosten vis

Berichtdoor Xada » Wo 16 Aug 2006, 19:16

Ik kan vis kopen voor: Hele makreel ca. 2,30 per kg en sardientjes voor ca. 3,00 per kg. Dit is ook voor menselijke consumptie. Ik kan alle soorten vis kopen, maar heb even gevraagd naar deze twee.
Is dit duur of valt het mee. En als het duur is, waar kan ik dan in de buurt van Drachten goedkoper aan vis komen?
Laatst gewijzigd door Xada op Wo 16 Aug 2006, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren

Re: Kosten vis

Berichtdoor Angelique » Wo 16 Aug 2006, 19:19

Xada schreef:Ik kan vis kopen voor: Hele makreel ca. 2,15 excl. btw (6%) per kg en sardientjes voor ca. 2,80 per kg. Dit is ook voor menselijke consumptie. Ik kan alle soorten vis kopen, maar heb even gevraagd naar deze twee.
Is dit duur of valt het mee. En als het duur is, waar kan ik dan in de buurt van Drachten goedkoper aan vis komen?

Dit lijkt me een heel redelijke prijs. De sardines zijn zelfs goedkoop te noemen.
Nitus
5-sterren

Berichtdoor Nitus » Wo 16 Aug 2006, 20:55

Dat zijn hele mooie prijzen hoor! 8) Vraag anders ook naar zalmkoppen en panharing (ongepekelde haring), vinden de meeste honden ook erg lekker en het zijn ook niet van die dure vissoorten.
Gitte weigert trouwens makreel te eten >:(.
Xada
5-sterren

Berichtdoor Xada » Wo 16 Aug 2006, 21:12

Ik heb de visgroothandel opgebeld en daar wilden ze niets weten van vissekoppen etc. Maar ik denk dat als ik er ben er wel wat te regelen is.  ::)
Sanyo
5-sterren

Berichtdoor Sanyo » Wo 16 Aug 2006, 21:44

Ik vind het ook hele goede prijzen, hoor! Ik ben duurder uit.
(ik betaal zelf voor 3 kilo makreel 10 euro, en sardines een kilo voor 4,25 euro)
Pyts
2-sterren

Berichtdoor Pyts » Do 17 Aug 2006, 09:45

Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Ik woon ook in de buurt van Drachten en kan alleen via via via via aan zalmkoppen komen.
Esther H
1-ster

Berichtdoor Esther H » Do 17 Aug 2006, 10:02

Hallo,

Ik woon tussen de markten van Purmerend en Amsterdam Noord. Op beide markten en de nodige viswinkels zijn de prijzen gelijk en voor de sardienen en makrelen is het 5 euro een kilo.
Zalmkoppen of je nu vroeg komt of laat zijn 50 eurocent.
Ik heb aan het eind van de markt wel geprobeerd maar ik denk dat ze het hier in het westen nog liever weggooien als gratis geven al is het afval.

gegroet esther 8)
Xada
5-sterren

Berichtdoor Xada » Do 17 Aug 2006, 11:32

Pyts schreef:Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Ik woon ook in de buurt van Drachten en kan alleen via via via via aan zalmkoppen komen.

Ik heb korte tijd een viszaak gehad en heb gewoon mijn groothandel van toen in Leeuwarden gebeld. Zij wouden mij wel leveren, maar als je in de buurt woont of het op wil halen, wil ik wel meer halen. Ik kan dus overal aan komen wat er ook in een viswinkel ligt, alleen voor inkoopsprijs. Het zijn vaak wel dagprijzen dus er kan wat variatie in zitten.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”