Carnibest in België

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Carnibest in België

Berichtdoor Barfplaats

Drossie
2-sterren

Carnibest in België

Berichtdoor Drossie » Ma 14 Aug 2006, 17:47

Wodan krijgt nu in de week brokken van Cavom en int weekend Duck.

Zijn vacht is eigenlijk zeer mooi: blinkt mooi en is lekker zacht, maar toch krabt hij zich zeer veel. Op zijn kop zijn er zeer kleine plaatsjes waar zijn vacht zeer veel verdunt, bijna uitvalt en op zijn elleboog is er een zeer dun behaarde plaats die wat rood en schilferig ziet. Ben er nog niet mee naar de DA geweest en ga daar voorlopig nog even mee wachten.
Wat ik wel zou doen, is na onze reis naar Denemarken in september, overschakelen naar Carnibest. Ik heb er heel wat positieve ervaringen van gelezen en hoop dat het bij Wodan ook zijn resultaat geeft.
Ben nu aant uitkijken naar een occasie-diepvrieskist om Carnibest te stockeren.

Maar voor ik een ganse lading laat komen zou ik het eens willen 'testen'. Daarom mijn vraag: Is er iemand in de buurt van Gent/Wetteren die nog wat rollen Carnibest liggen heeft die ik zou kunnen overnemen?
Want stel dat ik 30 kg laat komen en hij lust het niet of is er allergisch aan...

Mijn 2e vraag is dan: Stel dat ik het blijf geven, zijn er dan mensen geïnteresseerd om grote hoeveelheden samen te kopen? Want een kilo of 40 zal ik wel kunnen opslaan, maar meer wordt lastig denk ik... En ik denk dat je het goedkoopste kan kopen vanaf 70 kg.

De kans is ook groot dat dit een overstap is naar Barfen, maar moet de tussenstap zeker maken door mijn vriendin. Het zal haar al wat moeite kosten om die Carnibest te geven...  Mr. Green

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”