Fytomix

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Fytomix

Berichtdoor Barfplaats

rob
2-sterren

Fytomix

Berichtdoor rob » Za 07 Feb 2004, 12:01

Mijn vraag is of iemand weet waar ik de fytomix van bibi hier in de achterhoek kan verkrijgen, want Nijkerk is me wel een beetje ver knarren, of is er een goede vervanger b.v van de carnibest wat zou ik daar dan van moeten hebben? Het is namenlijk zo mijn teefje wordt wat te zwaar en ik wil der niet te snel laten afvallen, maar geleidenlijk.
En de carnibest light, wat is dat eigenlijk?
Wie o Wie?

Eucalipta
Lizzy
Moderator

Re:Fytomix

Berichtdoor Lizzy » Za 07 Feb 2004, 12:14

Carnibest verkoopt ook Kruidenmix (dat is bijna hetzelfde als Fytomix: Fytomix is inhoud maag schaap en Kruidenmix is inhoud maag kalf).

Carnibest Light: Bevat: Vers rundvlees, een groot deel verse fijngemalen groenten, koudgeperste lijnzaadolie, zonnebloemolie, vitaminen en mineralen en dit is van de website : www.carnibest.nl
rob
2-sterren

Berichtdoor rob » Za 07 Feb 2004, 12:36

bedankt Lizzy, maar zover was ik er eigenlijk zelf ook al mee, maar die light is dus eigenlijk niet hetzelfde, ik moet nog weer een andere hebben, dus de echte kruidenmix van carnibest is nog weer wat anders dan de light?

Eucalipta
Twister
3-sterren

Berichtdoor Twister » Za 07 Feb 2004, 12:44

Yep de kruidenmix is wat anders dan de light. De lightversie, is zeg maar een compleet voer. De kruidenmix is als "extra", dus bijv. om de hond extra te verwennen, het is goed voor de darmflora en om bijv. bij het gewone voer iets te doen, zodat de hond wel gevuld gevoel heeft en ze vallen er iets sneller vanaf ;)
De lightversie van Carnibest ten opzichte van de natuurvoer: De lightversie vallen ze inderdaad sneller van af. En de maker van Carnibest raad de light versie ook aan als je je hond over wilt zetten naar Carnibest voer.
Mijn mening is dat je de kruidenmix gewoon kunt gebruiken om de hond te laten afvallen, natuurlijk wel samen met het gewone voer. De light versie zou ik er niet voor gaan gebruiken ;) Het lijkt me eerder voor honden die heel snel aankomen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”