Bibi

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bibi

Berichtdoor Barfplaats

Joevis
1-ster

Bibi

Berichtdoor Joevis » Do 05 Feb 2004, 15:22

Hallo,
mijn hond eet nu drie weken bibi.( rhodasian pup van bijna 4 maanden). Men zegt dat dit een complete maaltijd is en hem dus niks anders hoef bij te voeren.
Is dit zo ? of moet ik hem ook nog andere ingredienten bijvoeren?
Joevis
~anna~
5-sterren

Re:Bibi

Berichtdoor ~anna~ » Do 05 Feb 2004, 15:54

compleet=compleet ;D
Jolly
5-sterren

Berichtdoor Jolly » Do 05 Feb 2004, 18:51

he Bart, waarom denk je dat je iets bij moet voeren dan? Heb je het idee dat Joevis iets te kort komt?

Bibi is echt compleet en daar hoeft helemaal niets meer bij. Natuurlijk kan je zelf iets gaan combineren op een dag, dan ga je barfen. Maar ik ben nu al ruim 1, 5 jaar aan de BB, nou ja Chasey dan he, en ik heb nooit wat bijgevoerd. Hij kreeg na ruim 4 maand bibi gevoerd te hebben af en toe eens een rib zoals jij die ook mee hebt gekregen. Nu krijgt hij ook af en toe eens Pens, of een bot met veel vlees eraan, dat doe ik dan als vervanging van een maaltijd BB.

Ik zou zelf voor Joevis nog even wachten met dat soort dingen te doen, want omdat er in BB ook bot zit, moet je dat niet te vaak en te veel geven. je kan beter wachten tot hij wat ouder( maand of 10-11) is en dan andere dingen proberen zelf samen te stellen als je dat leuk lijkt. Hij is dan al wat meer volgroeid, dus dan kan het niet zoveel kwaad. Als je nu zelf gaat samenstellen of je gaat bij de BB andere dingen bij doen, dan heb je kans dat hij essentiëlle onderdelen of te veel krijgt of juist te weinig. en beide is voor een hond in de groei niet goed.

alle smaken BB zijn compleet en je hoeft je daarover dus geen zorgen te maken dat hij iets mist. je kunt alle smaken ook gewoon mixen als je dat wilt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”