natuurlijk middel vlooien van best
Moderator: Lizzy
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
natuurlijk middel vlooien van best
Hoi,Hoi,
Ik vond gisteren een 100% natuurlijk middel tegen vlooien van best for your friend. Er zit in: natuurlijk neem, lavendelolie, ooievaarsbek olie, alcoholische opvul stof.
Had al een lijstje gemaakt om zelf wat samen te stellen, dat wat lizzy maakt. Maar dit had redelijk wat dezelfde ingredienten, dus kan het proberen.
Ik vond gisteren een 100% natuurlijk middel tegen vlooien van best for your friend. Er zit in: natuurlijk neem, lavendelolie, ooievaarsbek olie, alcoholische opvul stof.
Had al een lijstje gemaakt om zelf wat samen te stellen, dat wat lizzy maakt. Maar dit had redelijk wat dezelfde ingredienten, dus kan het proberen.
Re:natuurlijk middel vlooien van best
dunja schreef:Hoi,Hoi,
En waar heb je dit gekocht?
Gewoon bij de c1000, tof he!!
Bij de C1000? Oh geinig! Ik ga ook eens kijken morgen!
Tja, ik weet nog niet of het werkt natuurlijk,maar het klonk goed 

hier hielp het helaas niet 

Ow dat spul. Dat hebben ze al heeeel lang hoor. Kruidvat heeft ook iets dergelijks, ook ´natuurlijk´. Maar hier helpt het niet, heb het wel voor de katten gehad 

Pfff k was zo happy,maar als ik dit hoor zakt de moed me weer in de schoenen. Ga het wel uit proberen natuurlijk. maar toch!!
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”