Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ladyluna
#553248
luna wil nog steeds niet goed eten en ik aangezien mijn carnibest op is en ik nieuwe wilde bestellen en er gisteren achter kwam dat ze tot de 24 ste er niet zijn, moet ik iets anders verzinnen, ik heb nog nooit gebarft,het lijkt me zo moeilijk. maar luna moet toch eten. ik wilde haar dus (totdat de carnibest er weer is) gewoon vis en vlees en groenten geven,maar moet alles rauw???( ik ben dus echt een leek) ook het vlees en groenten? en mogen aardappelen wel ,moeten die dan ook rauw zijn??? sorry hoor voor al die domme vragen,maar ze wil geen smuldier en rodi meer. ik moet toch wat
Laatst gewijzigd door ladyluna op za 20 mei 2006, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bianca1
#553402
je moet dus 4 dagen overbruggen?
dan zou ik niet al te moeilijk doen qua samenstelling. Wat je noemt is op zich goed (behalve de aardappelen, niet doen) en inderdaad alles rauw.
ik weet niet waar je aan kunt komen, maar als 'makkelijke' dingen kun je bv rundvlees, kippevlees en vis (sardine, haring)
geven. je hond heeft nog nooit gebarft? dan moet je met botten misschien nog even wachten, maar nogmaals, voor 4 dagen zou ik me daar niet al te veel zorgen over maken....je kunt er een rauw eitje bij doen, of een beetje yoghurt als ie dat lekker vindt...
qua hoeveelheid kun je voor die dagen ruwweg hetzelfde gewicht aanhouden als je kvv
Door ladyluna
#553512
ik heb net haar sardientje gegeven met wortels en ook tonijn met wortels en ze vind het lekker. waarom eigenlijk geen aardappelen??
Door tieneke
#553541
[quote="minnie"]
ik heb net haar sardientje gegeven met wortels en ook tonijn met wortels en ze vind het lekker. waarom eigenlijk geen aardappelen??
[/quote]
Is koolhydraat=is slecht voor een hond.
Zou me niet druk maken voor deze 4 dagen en lekker geven waar je het makkelijkst aan kunt komen ;)
Kippennekken of rundgehakt,vers vissie,lever(niet teveel)kortom leef je lekker uit deze dagen.
Ik zou ook even wachten met botten voeren en gewoon beginnen met wat kippennekken,succes!
Door roefus
#553582
En als er geen Carnibest te krijgen is, is er dan geen supermarkt in de buurt die Rodi verkoopt of Smuldier.
Rodi zie ik in veel supermarkten liggen, en Smuldier meestal bij de C1000.
Vier dagen lijkt me trouwens geen probleem.
Die zijn ook 'zelf samenstellend' makkelijk te overbruggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door