Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jose
#45353
Hoe zit het eigenlijk met de tussen doortjes en dan denk ik aan koekjes, fruit, groente en dergelijke. Mogen die voor de maaltijd worden de geven. Had gisteren bv tafel resten, spruiten over maar het was nog geen etens tijd mag je die dan ook voor de maaltijd geven. Dit was ongeveer een 2 uur daarna dat ze moesten eten.

Vroeger keek ik daar nooit na toen kiepte ik dat er gewoon in.

Ook benieuwd wie er naast carnibest of dergelijke ook nog tafelresten geeft en wat allemaal. En wat er naast verse botten nog meer aan tussendoortjes word gegeven.
Door Janet
#45551
Ja hoor, een restje zoutloos gekookte groenten, een eetlepeltje of 2 pasta/rijst, een lepeltje soep, een stuk komkommer of andere rauwe groente (paprika, bloemkool) voor de leut. Ik heb een half konijn en het gras-eten is een stuk minder geworden ;D.
Door avalon
#45929
Normaal gesproken krijgen ze bij mij ook de tafelresten, ik kook de groenten toch altijd zoutloos (ik vergeet altijd zout overal :-[ met het koken, daar raak je ook weer aan gewend he ;)). Alleen nu even niet Angie is nog steeds ietsie pietsie te dik. Dus dan Avalon ook maar niet, die is ook mollig hoor, maar niet echt overdreven dik.
Door Jose
#46099
Bedank allen weer

Ja ik kook ook zout loos beter voor de bloed druk, en alles altijd vers, of uit de vrieser maar das ook zo goed als vers. Dus dat kieper ik er dan maar gewoon nog steets in.
Door Jose
#46105
o ja

Hier vinden ze boerenkool stronken ook heel lekker. Wist ik eerst niet maar voor paar weken terug kreeg van het land af boerenkool. Dus moest ik zelf ff verwerken de vriezer in. Doen we wel vaker maar dan deden we dat bij oma, maar die woont nu kleiner dus hier maar gedaan. Nou ze hebben me lope jatten die stronken, en de hele hut onder de boerenkool he. :D :D :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door