uier

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

uier

Berichtdoor Barfplaats

RuBep
4-sterren

uier

Berichtdoor RuBep » Wo 05 Apr 2006, 21:34

Stel dat je aan een hele uier kan komen ::)is dat dan wat voor de honden? en waar valt dat dan onder?
sylvia
5-sterren

Re:uier

Berichtdoor sylvia » Wo 05 Apr 2006, 22:00

RuBep schreef:Stel dat je aan een hele uier kan komen ::)is dat dan wat voor de honden? en waar valt dat dan onder?

Nee dat is niets voor de honden ze gaan ervan aan de rees het is erg vet. Het is wel wat voor jezelf eerst een paar uur uitkoken en daarna in de koekepan bakken, peper en zout er op en je hebt een keurige uierbord
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 05 Apr 2006, 22:03

sylvia schreef:Nee dat is niets voor de honden ze gaan ervan aan de rees het is erg vet. Het is wel wat voor jezelf eerst een paar uur uitkoken en daarna in de koekepan bakken, peper en zout er op en je hebt een keurige uierbord

Oh getver Syl :-X!

Ik had er geen idee van dat het zo vet was... Een heeeeel klein stukje, zou dat ook niet kunnen? Ik kan me herinneren dat ik vroegah (heeeeeeel lang geleden) wel eens uier vond ik de Whiskas voor de katten! Helemaal aan 1 stuk door doodgekookt natuurlijk....
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 05 Apr 2006, 23:02

Ik voerde vroegah de honden regelmatig uierboord, niks geen rees, maar erg voedzaam is het volgens mij niet. Ach, vroeger voerden we wat we aan afval konden kopen/krijgen, en een kniesoor die op percentage ging letten.
conleeuw
5-sterren

Berichtdoor conleeuw » Do 06 Apr 2006, 13:35

Lizzy schreef:Oh getver Syl :-X!

Ik had er geen idee van dat het zo vet was... Een heeeeel klein stukje, zou dat ook niet kunnen? Ik kan me herinneren dat ik vroegah (heeeeeeel lang geleden) wel eens uier vond ik de Whiskas voor de katten! Helemaal aan 1 stuk door doodgekookt natuurlijk....

wij gaven het ook vroeger aan de honden, kan mij niet heugen dat het diaree veroorzaakten, maar zegt mischien meer over mijn geheugen dan de uier ??? Ik zou het wel proberen denk ik als ik er aan kon komen ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”