winkelhaak

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

winkelhaak

Berichtdoor Barfplaats

java
3-sterren

winkelhaak

Berichtdoor java » Wo 05 Apr 2006, 16:05

Onze Java heeft ( waardoor ???) een winkelhaak boven in de poot opgelopen van ongeveer 3 bij 3 cm.
De dierenarts heeft het met een nietje vastgezet. Verder vast zetten was van wege infectie niet verstandig ze heeft ook een kuur van tien dagen amoxisane gekregen om infectie te verkomen. Ze lijkt er niets onder te lijden. Is het wat om extra vitamine te geven voor een goed herstel ?? En zo ja welke dan ?

groetjes Will
Lizzy
Moderator

Re:winkelhaak

Berichtdoor Lizzy » Wo 05 Apr 2006, 17:32

Vitamine C verhoogd de weerstand EN helpt de genezing van wonden te bevorderen. Verder zou ik ook direct probiotica gaan geven. Zowel tijdens als na de antibioticakuur.
Miekie
4-sterren

Berichtdoor Miekie » Wo 05 Apr 2006, 19:06

tea tree olie is ook erg goed om wonden te ontsmetten,is ook pijnstillend en bevordert de genezing,3 vliegen in 1 klap. :)
java
3-sterren

Berichtdoor java » Do 06 Apr 2006, 12:31

Ik heb probiotica naturel van natufood vitaal, er staat op een keer daags 1 eetlepel in water mengen. Java weegt 18 kilo is dan een theelepel genoeg en kan ik die poeder gewoon door al het eten mengen?

Will
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”