traumavetsem

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

traumavetsem

Berichtdoor Barfplaats

chrisje
4-sterren

traumavetsem

Berichtdoor chrisje » Di 28 Mar 2006, 20:10

Gebruikt men traumavetsem bij kneuzingen? Ons meisje heeft in de tuin zich wat overbelast tijdens een dagelijkse spurt. Nu mankt ze lichtjes met haar rechtervoorpoot. Niet heel duidelijk, maar ik zie het toch. Als het morgen niet beter is, zou ik naar de DA gaan, maar ik weet op voorhand dat ze een spuit gaat krijgen. Nu heb ik gelezen over de traumavetsem van VSM geloof ik. Zijn dit druppels of is het een creme en wordt dit gebruikt bij lichte verstuikingen?
Cherry
4-sterren

Re:traumavetsem

Berichtdoor Cherry » Di 28 Mar 2006, 20:49

Ik gebruik traumeel van Heel, het zijn druppels en ik merk duidelijk dat het helpt, meestal lopen ze binnen een dag of twee weer normaal.
Als je wil gooi ik morgen mijn flesje wel binnen, ik moet toch in de buurt zijn ;)
chrisje
4-sterren

Berichtdoor chrisje » Di 28 Mar 2006, 21:23

Cherry schreef:Ik gebruik traumeel van Heel, het zijn druppels en ik merk duidelijk dat het helpt, meestal lopen ze binnen een dag of twee weer normaal.
Als je wil gooi ik morgen mijn flesje wel binnen, ik moet toch in de buurt zijn ;)

Thanks Cherry :-* ;)
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Di 28 Mar 2006, 22:51

trauma vetsem en traumeel werken hetzelfde. Traumavetsem heb ik hier in druppels staan, maar heb ook Traumeel staan die zijn in tabletten, is maar net wat je handiger vind denk ik? ;)

chrisje schreef:Gebruikt men traumavetsem bij kneuzingen? Ons meisje heeft in de tuin zich wat overbelast tijdens een dagelijkse spurt. Nu mankt ze lichtjes met haar rechtervoorpoot. Niet heel duidelijk, maar ik zie het toch. Als het morgen niet beter is, zou ik naar de DA gaan, maar ik weet op voorhand dat ze een spuit gaat krijgen. Nu heb ik gelezen over de traumavetsem van VSM geloof ik. Zijn dit druppels of is het een creme en wordt dit gebruikt bij lichte verstuikingen?
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Wo 29 Mar 2006, 11:10

Heb traumavetsem, omdat ik het makkelijker vind om druppeltjes dmv een plastik spuitje in de bek te geven. En ik heb er super resultaten mee. Verstuikingen, verrekkingen en kneuzingen zijn echt veel sneller genezen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”