Mag ze dat??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Mag ze dat??

Berichtdoor Barfplaats

geer
5-sterren

Mag ze dat??

Berichtdoor geer » Wo 02 Jul 2003, 14:46

Ik heb vorige week op de markt twee enorme vissenkoppen meegenomen voor mijn katten. Katten keken er niet naar om, maar Saar stond kwijlend naast de badkuip (katten eten in de badkuip, anders eet Saar alles op ;)) Maar kan ik zo'n hele vissenkop in een keer aan Saar eten, of is dat gevaarlijk ivm graten...
Domme vraag misschien (tjsa, als een hond een bot aan kan, moet een graatje geen probleem zijn, toch?!)....
Ink

Re: Mag ze dat??

Berichtdoor Ink » Wo 02 Jul 2003, 14:51

Er zijn er meer die het geven. Als ze gaat overgeven of aan de slinger raakt was het misschien een beetje te veel. Of te vet. Over die graten zou ik me geen zorgen maken. Gewoon een keer proberen. Doe het dan 's morgens. ALS het misgaat is in ieder geval je nachtrust niet naar de knoppen. En je tapijt ...
Lupa

Berichtdoor Lupa » Wo 02 Jul 2003, 14:53

hoi geer ik geef al mijn 3 honden vissen koppen :P :P
ze vinden het heerlijk,
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Wo 02 Jul 2003, 14:55

Hmmmmm, Saars maag en darmstelsel is al niet zo top (lees: een lekker bot is twee weken lang 's nachts in de kamer poepen ;D)...Ach, ik probeer het gewoon een keer... zet ik m'n emmertje sop wel klaar :-/
Angelique

Berichtdoor Angelique » Wo 02 Jul 2003, 16:41

Kijk wel even of die enorme vissenkoppen geen enorme tanden bevatten. Die kunnen namelijk nog wel rottig op de maag vallen.
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Wo 02 Jul 2003, 16:55

AUTSJ....goeie tip ;D
ziggy
3-sterren

Berichtdoor ziggy » Wo 02 Jul 2003, 16:59

Hoi,

ziggy, husky, heeft eenmaal een zalmkop gekregen van 3 kg. :D Dit was een uitzondering omdat ik geen degelijk mes had om de kop in meerdere stukken te verdelen. Hij was er ongeveer 1 uur mee bezig om hem te verorberen. Omdat zalmkoppen tamelijk groot zijn krijgt hij nu stukken van ongeveer 500 gr.
groet,
Vic.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”